Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole masturboinut vuoteen

Vierailija
31.07.2015 |

Vuosi sitten loppui sellanen :) Oon nyt paljon iloisempi, vapaampi ja itsevarmempi kuin ennen eikä ole koko ajan sellainen syyllinen olo. Oli tosi hyvä päätös lopettaa! En todellakaan tuputa kenellekään mutta jos jollain on joku ongelma asian kanssa niin SIITÄ VOI PÄÄSTÄ EROON.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"]Uskovaisia?? [/quote] Kyllä :) [/quote] niinpä. Ongelma ei ole runkkaus, vaan uskonto. Seksuaalisuus on luonnollista, ei pahaa. Mutta jos haluaa olla masokisti, siitä vaan. [/quote] Onhan se luonnollista mutta sen kaikki toteuttamistavat eivät ole. Just vaikka käteen vetäminen, esiaviolliset touhuamiset, ehkäisyn käyttö, homostelu yms. on mun uskonnon mukaan väärin mutta seksin harrastaminen aviopuolison kanssa on ihan ok. [/quote] entä jos aviopuoliso pihtaa? [/quote] No sit pitää olla ilman, eihän sitä nyt voi pakottaa.

[/quote]

Eli aviopuoliso voi yksipuolisesti päättää Sinun orgasmien määrän? Olethan kuullut, että seksin harrastaminen (myös itsensä kanssa) ja orgasmit parantaa terveyttä? Kumppanisi siis aktiivisesti estää sinun hyvinvointia? OK?

Vierailija
22/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää. Itse sinkkuna ollessa ja niinä päivinä kun en näe kumppaniani masturboin päivittäin. Auttaa rentoutumaan ja vahvistaa lantionpohjaa ja syviä vatsalihaksia. Ehkä myös osasyynä siihen miksi olen yleensä hyvällä tuulella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"]Uskovaisia?? [/quote] Kyllä :) [/quote] niinpä. Ongelma ei ole runkkaus, vaan uskonto. Seksuaalisuus on luonnollista, ei pahaa. Mutta jos haluaa olla masokisti, siitä vaan. [/quote] Onhan se luonnollista mutta sen kaikki toteuttamistavat eivät ole. Just vaikka käteen vetäminen, esiaviolliset touhuamiset, ehkäisyn käyttö, homostelu yms. on mun uskonnon mukaan väärin mutta seksin harrastaminen aviopuolison kanssa on ihan ok. [/quote] entä jos aviopuoliso pihtaa? [/quote] No sit pitää olla ilman, eihän sitä nyt voi pakottaa.

[/quote]

Eli aviopuoliso voi yksipuolisesti päättää Sinun orgasmien määrän? Olethan kuullut, että seksin harrastaminen (myös itsensä kanssa) ja orgasmit parantaa terveyttä? Kumppanisi siis aktiivisesti estää sinun hyvinvointia? OK?
[/quote]
Ei mulla ole aviomiestä mutta jos joskus saan sellasen niin noinhan se toimii. Enhän mä nyt voi ruveta pakottamaan ketään seksiin. Ja mulla käteen vetäminen ei todellakaan edistänyt terveyttä vaan päinvastoin.