Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset

Vierailija
31.07.2015 |

Onko teillä muhkuraista selluliittia käsivarressa ihan ranteeseen saakka? Olen äkillisesti lihonut hirvittävät määrät ja mietin, mistä moinen? Voisiko olla vaan nestettä kehossa jostakin aineenvaihdunnallisesta syystä esim. kilpirauhanen? Kauheita helmiä koko kroppa täynnä:( Olin vuosi sitten melkein missikunnossa ja nyt jotain ihan muuta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita? ap.

Vierailija
2/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino lähtee liikkumalla. Kaikki viitseliäisyydestä kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nää suomalaiset läskit mammat syyttää kilpirauhasia vaikka ihan omissa syömisissä on vika.

Vierailija
4/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:26"]Ylipaino lähtee liikkumalla. Kaikki viitseliäisyydestä kiinni...
[/quote]
No ei tasan lähde. Tukee ehkä laihtumista, mutta ruokavalio tärkein.

Vierailija
5/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Olen aina ollut ylipainoinen, mutta muhkuroita ei ole.

Vierailija
6/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun vaimolla, vitun läski se o mutta ihan hyvää pillua saan siltä typerältä lehmältä :D

Vierailija
7/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oisko se ihon alle kertynyttä nestettä. Luin jostain, että kilppariongelmat vois aiheuttaa tollasta. Ei ne kyynärpäästä alaspäin olevat selluliitit näy kuin puristamalla, mutta kauheita herneitä tulee käteen kun puristaa. ap.

Vierailija
8/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:24"]

On mun vaimolla, vitun läski se o mutta ihan hyvää pillua saan siltä typerältä lehmältä :D

[/quote]

Ootpas ilkee ja varmaan ite ihan täydellinen ja fiksukin vielä:D

Vierailija
9/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppariongelmaa voi olla. Minulla oli tuollaista ennenkuin sain lääkkeet.

Vierailija
10/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:22"]Mulla ei ole. Olen aina ollut ylipainoinen, mutta muhkuroita ei ole.
[/quote]

Sama.

Vierailija
11/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:27"]

[/quote]

Tuliko sullekin painoa nopeaan tahtiin? Putosiko lääkityksen myötä? Mulla on varmaan muutenkin lähes kaikki kipparin vajaatoimintaan liittyvät oireet ja tuntuvat pahenevan koko ajan. Arvot otettiin kolme vuotta sitten ja olivat silloin normaalit. Äidin puolen suvussa melkein kaikilla kilppariongelmia.

Vierailija
12/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuullosta kyllä normaalilta.Ja lisäksi myös nopea lihominen,jos elintavoissa ei ole muutoksia,kuullostaa oudolta.Kannattaisi varmaan selvittää tuota kilpirauhasasiaa.

Vierailija
13/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:27"]

[/quote]

Tuliko sullekin painoa nopeaan tahtiin? Putosiko lääkityksen myötä? Mulla on varmaan muutenkin lähes kaikki kipparin vajaatoimintaan liittyvät oireet ja tuntuvat pahenevan koko ajan. Arvot otettiin kolme vuotta sitten ja olivat silloin normaalit. Äidin puolen suvussa melkein kaikilla kilppariongelmia.
[/quote]

Tuli 42kg vähän alle vuodessa. :( Nyt pudonnut n. 10kg, mutta painoa on erittäin vaikea saada pois, kun tilanne ei ole vielä hallinassa. Monen monta kertaa on pudottu uudestaan vajaalle. Veriarvot ei kerro paljoakaan. Oireet alkaa monella ennenkuin arvot putoaa merkittävästi.

Vierailija
14/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti on ihon epätasaisuutena näkyvä, aineenvaihdunnan hidastuksen seurauksena oleva rasvakertymä joka on tavallisempi naisilla kuin miehillä. (muun muassa 1. rasvakerroksen erilaisuuden vuoksi). Lääketieteessä selluliitti tarkoittaa ihon sidekudoskerroksen tulehdusta. On myös hyvä muistaa, ettei selluliitti ole vain rasvaa. Se koostuu myös ylimääräisestä sokerista, joka on myöhemmin muodostunut rasvaksi jo "tukkeutuneille" alueille.

Vierailija
15/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:24"]On mun vaimolla, vitun läski se o mutta ihan hyvää pillua saan siltä typerältä lehmältä :D
[/quote]

Harmi että vaimos sulle pillua antaa.
Ja ihme, että semmoisesta mitään edes ymmärrät noilla älynlahjoilla.

Vierailija
16/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:27"] Kilppariongelmaa voi olla. Minulla oli tuollaista ennenkuin sain lääkkeet. [/quote]   Tuliko sullekin painoa nopeaan tahtiin? Putosiko lääkityksen myötä? Mulla on varmaan muutenkin lähes kaikki kipparin vajaatoimintaan liittyvät oireet ja tuntuvat pahenevan koko ajan. Arvot otettiin kolme vuotta sitten ja olivat silloin normaalit. Äidin puolen suvussa melkein kaikilla kilppariongelmia. [/quote] Tuli 42kg vähän alle vuodessa. :( Nyt pudonnut n. 10kg, mutta painoa on erittäin vaikea saada pois, kun tilanne ei ole vielä hallinassa. Monen monta kertaa on pudottu uudestaan vajaalle. Veriarvot ei kerro paljoakaan. Oireet alkaa monella ennenkuin arvot putoaa merkittävästi.

[/quote]

Mä olen kanssa lihonut vuodessa 25 kg ja olen äärimmäisen voimaton ja masentunut. Tuntuu, että joka paikka särkee ja aamuisin on ihan hirveän vaikea herätä. Hiukset katkeilee ja silmäoireet varsinkin ovat pahat. Kirvelyä, vuotamista, väsymistä, punoitusta. Taidan varata uuden labra-ajan, mutta mitäs jos kaikki arvot normaalit, vaikka ilman syytä näin? En jaksa kohta enää käydä töissäkään ja töiden jälkeen olen aina niin uupunut, etten jaksa tehdä mitään kotitöitä vaikka pitäisi. Masennusta ja apatiaa...ap.