Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otan pikavippiä Vuittonin laukkuun!

Vierailija
31.07.2015 |

Haluan olla yksilöllinen ja sen takia ostan Vuittonin laukun. Asun Jakomäessä, joten varmasti erotun joukosta ostarilla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko jo ap?

Vierailija
2/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä valintasi teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo, eikö sulla vielä oo Vuittonia? Siis anteeks salli mun nauraa. Sun täytyy olla vähän muodista jäljessä, jos sulla ei vielä oo semmosta. Sä tarvit todennäköisesti myös ihan uuden kaveripiirin, sillä todennäkösesti niiläkään ei oo tyyli kohdalla, jos ne hengaa jonkun kanssa, jolla ei oo vielä Vuittonia. Siis aivan kaameeta, aivan hirveetä!

Hei, nyt meet pikimmiten ottamaan sen pikavipin ja valitset sen Vuittonin kalleimman ja näyttävimmän laukun! Sä todella ansaitset sen, jos kerran jossain Jakomäessä vielä asutkin! Ota kunnon laina, kyllä sä sen saat heti seuraavassa kuussa varmasti pois maksettua kun saat paremman työpaikankin sen laukun vuoksi, usko mua! Kato ei kukaan ota enää nykypäivänä töihin jotain tyyppiä, joka kulkee jossain H&M:n laukussa. Sun uskottavuus ihmisenä sekä sun ammattiuskottavuus kärsii, ellet omista Vuittonia. No matter mitä teet työksesi. Ota hei samalla lainaa myös ja uusi nätit vaatteet itsellesi, kato uusi asu aina piristää ja kyllä sun freesin olemuksen sitten huomaa muutkin! Ja hei, älä unohda kosmetologia, kampaajaa ja muita tärkeitä juttuja! Kato kyllä se siitä, sustakin saadaan varmasti mun vinkeilläni vielä ihan ihmisen näköinen. Kesätsemppiä Jakomäkeen! ;)

Vierailija
4/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen olemaan tyrmmäävä näky pitkine ja tuuheine simäripsineni, minihameineni ja stilettikorkoineni. Silikonit olen jo hankkinut, jättikokoiset tietenkin. Kaiken kruunaa Vuittonin iso laukku. Toisessa kädessäni on aina iPhone puhelin, jossa Facebook auki. Näytän seksikkäältä. En halua tuhlata aikaani opiskeluun, vaan lopetin koulun kesken kun täytin 16 vuotta. Kohta joku rikas mies poimii minut ja matkustelemme ympäri maailmaa. Kaikki kadehtivat meitä, syystäkin. Tällaista ei ole Jakomäessä ennen nähty. Tuon tänne kauan kaivattua glamouria.

Vierailija
5/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otat vipin laukkua varten. Mitä ihmeellistä siinä on,että oikein pitää tänne kertoa ??

Vierailija
6/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:28"]Tulen olemaan tyrmmäävä näky pitkine ja tuuheine simäripsineni, minihameineni ja stilettikorkoineni. Silikonit olen jo hankkinut, jättikokoiset tietenkin. Kaiken kruunaa Vuittonin iso laukku. Toisessa kädessäni on aina iPhone puhelin, jossa Facebook auki. Näytän seksikkäältä. En halua tuhlata aikaani opiskeluun, vaan lopetin koulun kesken kun täytin 16 vuotta. Kohta joku rikas mies poimii minut ja matkustelemme ympäri maailmaa. Kaikki kadehtivat meitä, syystäkin. Tällaista ei ole Jakomäessä ennen nähty. Tuon tänne kauan kaivattua glamouria.
[/quote]
Facebook on niin out! Instassa me tyylitajuiset nykyään ollaan! Ja av:lla Tottakai!

Vierailija
7/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tytön tavoitteita. So ?

Vierailija
8/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dilemma: köyhällä olevaa aitoa Vuittonia kaikki pitävät feikkinä, rikkaalla voisi yhtä hyvin olla feikki sillä kukaan ei epäile etteikö voisi olla aito. Rahat menevät siis hukkaan aidon ostaessa joka tapauksessa.

Vierailija
9/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:32"]

Dilemma: köyhällä olevaa aitoa Vuittonia kaikki pitävät feikkinä, rikkaalla voisi yhtä hyvin olla feikki sillä kukaan ei epäile etteikö voisi olla aito. Rahat menevät siis hukkaan aidon ostaessa joka tapauksessa.

[/quote]

Hei älä tyttö vaan tätä ämmää kuuntele, täähän on ihan mielisairas ja kertoo näitä satuja, ei näitä kannata uskoa! Ton ylläolevan kirjoittaja elää varmaan itse kadulla eikä koskaan pese edes hampaitaan. Totta kai pitää olla aito Vuitton eikä mikään kopio. Hei sehän on rikollista ostaa piraattituotteita, etkä sä taatusti halua näyttää rikolliselta vaan tyylikkäältä naiselta! Kävithän nyt varmasti jo hakemassa lainaa? Haluan aidosti auttaa sua ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi