Mikä teillä on parisuhteessa vaikeinta ja
Kommentit (11)
En kestäisi perfektionistin kanssa, nisti kun nisti.
Se, ettei sitä ole. On kyllä miesystävä, mutta ei oikeaa parisuhdetta.
Ehkäpä minun epävakaasta persoonallisuudesta jollain tavoin johtuvat asiat. Yritämme elää niiden kanssa.
Miehen kylmä käytös. Alkuvuodet lämmöllä ja hellyydellä yritin rohkaista, itkeskelin aljon. Nykyään näen miehen työtoverina enkä tunteile.
Läheisyyden puute. Ei ole keskustelua, kosketusta eikä seksiä (voi mennä esim. 3 vuotta panematta ja 10 suutelematta). Molemmilla on omat elämänsä eikä mies tiedä minun yksityisasioistani oikeastaan mitään. Olen yrittänyt ratkaista asiaa keskustelemalla, ehdottamalla eroa ja antamalla ajan kulua, mutta koska tämä ei ole miehen mielestä ongelma, ei tilanne parane minun keinoillani.
Vaikeinta on ehkä ollut sopeutua miehen perfektionismiin esim. siisteyden suhteen. Ollaan molemmat tultu vastaan ja tehty kompromisseja.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:38"]Läheisyyden puute. Ei ole keskustelua, kosketusta eikä seksiä (voi mennä esim. 3 vuotta panematta ja 10 suutelematta). Molemmilla on omat elämänsä eikä mies tiedä minun yksityisasioistani oikeastaan mitään. Olen yrittänyt ratkaista asiaa keskustelemalla, ehdottamalla eroa ja antamalla ajan kulua, mutta koska tämä ei ole miehen mielestä ongelma, ei tilanne parane minun keinoillani.
[/quote]
Älä ihmeessä ainakaan eroa, on varmaan hauska hukata elämä väärässä ihmisessä roikkumalla.
Mies haluu koko ajan seksiä.Jos ei saa usein on kärttyinen ja vittuilee.
Noh.. jatkuva vähättely ja vittuilu,rahan lainaaminen,pettäminen,arvot ihan erilaiset. Nim. eron partaalla
Yhteisen tekemisen puute. Olen yrittänyt houkutella mukaan omiin juttuihini ja tutustua hänen juttuihinsa. Syksy näyttää miten käy vai tuleeko ero.