Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi parikymppiset äidit hoidattavat lapsensa vanhemmillaan?

Vierailija
31.07.2015 |

Itse juhlivat ja ryyppäävät. :/ 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis

Vierailija
2/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt alkaisi sanomaan, että kyse on aina parikymppisistä äideistä. Ei Se ikää aina katso, että ei vaan ole valmis vanhemmaksi. Tiedän ihan kolmekymppisiäkin äitejä joiden lapset on kaikki vloput ja pyhät mummolassa kun pitää päästä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun parikymppiä + -tyttäreni ei hoidata lastaan mulla, sillä mulla on omatkin lapset vielä hoidettavana mitä töiltäni ehdin.

Vierailija
4/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyään kaikkien pitäisi olla nuoria, kauniita, laihoja ja meneviä. Kotona olevat äidit on "pilalle menneitä", tylsiä ja vanhoja. Kuka sellainen haluaisi olla? Joten lapset hoitoon ja maailmalle, nuoruus nyt on se ihmisen ainoa elämisen arvoinen hetki (varsinkin naisella), niin siitä täytyy ottaa kaikki irti.
Tämä yhteiskunta saa sitä mitä tilaakin. Jos lasten äidit ei ole arvostettuja oman ikäisten tai miesten mielestä, ei kukaan haluakaan olla pääasiassa "äiti".

Vierailija
5/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:08"]

[/quote]Siinähän se vastaus jo tulikin kysymykseesi. Kun lapsi tehdään silloin kun on itsekin vielä lapsi/nuori, niin se halu elää sitä nuoruutta ja mennä ja tulla kuitenkin kytee. Lisäksi teiniäidit ovat yleensä ammattikoululaisia tai peruskoulun käyneitä, ja niissä piireissä on yleistä bilettää joka viikonloppu ja kokoontua autojen kanssa jonnekin asemalle yms. juomaan ja tupakoimaan piirissä.

Vierailija
6/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:08"]

[/quote]Siinähän se vastaus jo tulikin kysymykseesi. Kun lapsi tehdään silloin kun on itsekin vielä lapsi/nuori, niin se halu elää sitä nuoruutta ja mennä ja tulla kuitenkin kytee. Lisäksi teiniäidit ovat yleensä ammattikoululaisia tai peruskoulun käyneitä, ja niissä piireissä on yleistä bilettää joka viikonloppu ja kokoontua autojen kanssa jonnekin asemalle yms. juomaan ja tupakoimaan piirissä.

[/quote]20-vuotias on nuori aikuinen, ei teini. 

Vierailija
7/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun tuntemat parikymppiset just sen takia, että pääsee juhliin ja ryyppään. Pahin tapaus ei kuormita pelkästään vanhempiaan, vaan lykkää lapsensa sisaruksilleenkin, koska joka viikonloppu on päästävä iskemään isää seuraavalle lapselle. Tähän mennessä on jo kahdelle eri miehelle lapsia. Että hyvät lähtökohdat elämään niillä sen horatsun lapsilla.