Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olette saaneet hyvää palvelua?

Vierailija
31.07.2015 |

Kertokaahan ne hyvät liikkeet, minne on aina mukava mennä hyvän palvelun takia takaisin.

Victorias secretissä olen aina saanut todella hyvää palvelua, ovimiehetkin vielä huikkaavat perään thank you and take care kun liikkeestä pois lähden :)

Ihan Suomessa olen saanut loistavaa palvelua Jyväskylän ja Mikkelin Sokoksen kosmetiikkapuolella. Mikkeliin menin ihan meikittä myyjältä pyytämään apua sopivan meikkivoiteen, puuterin ja kasvovoiteen ostossa. Sain asiantuntevaa palvelua, ja tuotteet jotka ostin(lukuunottamata meikkivoidetta, joka ihan kelpo sekin oli) ovat vieläkin käytössä. Kaiken lisäksi sain tuotenäytteiksi Qliniquen luomivärin, huulipunan, ripsivärin, kasvorasvan ja silmänympärysvoiteen.

Jyväskylässä olen myös saanut hyvää palvelua. Vanhemmat naiset minua ovat palvelleet, mutta eivät ole katsoneet minua nenän vartta pitkin nuoresta iästä huolimatta, ja mielellään ovat myyneet selektiivistä kosmetiikkaa. Viimeksi ostin uutta meikkivoidetta, ja myyjä kertoi rehellisesti mikä on hyvä ja aivan nappi meikkivoide tuli ostettuakin! Oho, tuli pitkät kertomukset mutta niin hyvää palvelua olen sieltä saanut :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla