Saunailta
miten pitäisi suhtautua kun uudessa suhteessa mies yrittää vähän väliä saada järjestettyä erilaisia saunailtoja? ja jotenkin tuntuu, että niissä on nimenomaan seksuaalinen alastomuus pääasia. Hän on minusta epänormaalin innokas tuossa. Yhteissauna pitäisi olla itsestään selvyys hänen mielestään. Minun kaverieni olisi kovasti toivottavaa käydä meillä saunomassa. Ja itse mielellään kekkuloi puolialasti ja vähän alastikin saunaan menossa tai tulossa kun minulla on kavereita kylässä. Minun pitäisi olla valmis tulemaan hänen kavereidensa kanssa saunaan ja yhdelle hänen kaverinsa tyttöystävälle hän suuttui kun nainen ei suostunut tulemaan yhdessä saunaan. Se oli minusta jo huonoa käytöstä, jokaisen pitää saada tehdä mitä itse haluaa.
olen tähän asti yrittänyt suhtautua huumorilla asiaan kun suhde on tuore ja ei kai tuo saunainnostus niin vakavaa ole, mutta nyt minua on alkanut häiritsemään asia. Saunassakäynti ja erityisesti se, että vieraita ihmisiä pitää väkisin saada sinne mukaan on hänelle jotenki ihan liian tärkeää, että ei ole minusta oikein normaalia. Saunominen on mukavaa ja voi siellä joskus jotain seksuaalista värinää ollakin, mutta ensinnnäkin en halua, että kaikkien tuttavieni ja kavereideni kanssa pitäisi virittää jotain seksuaalista. En ole huomannut, että kukaan tuttavistani olisi tuota asiaa pitänyt erityisen omituisena, mutta voiko tämä olla hänelle jokin fetissi, fantasia tms? Ja mitä tehdä?
Kommentit (25)
kandeis varmaan kysya silta miehelta itseltaan...
minulla oli vähän samanlainen mies ja homma meni siihen, että esitteli seisokkiaan saunassa tuttavapariskunnallemme, jotka eivät pitäneet tästä yhtään. Ennen tuotakin oli tosi kiusallisia tilanteita kaverieni kanssa kun mies änkesi yhtä aikaa naisten kanssa saunaan melkein väkisin.Kannattaa pian selvittää mistä on kyse ennen kuin menee pahemmaksi vaan.
Olen mies, ja tunnen tuollaisia ukkoja tuttavapiiristäkin. Niiden itsetunto on huono, ja yrittävät sitten miesporukassa 'retostella" tarinoita sen ja sen kaverin muijasta (neon aina "muijia" tai "akkoja" tms, ei koskaan etunimiä tai neutraaleja sanoja kuin vaimo tai puoliso) ja muijan tisseistä tai tussusta. Kiusallisia tilanteita!
Kun tilanne on toistunut, niin kyse on miehesi halusta nähdä kavereitasi alasti. Voi olla haave enemmästäkin. Jos olet tänne saakka kirjoittanut, asia painaa varmasti mieltäsi, kysy häneltä mahdollisimman suoraan mitä hän ajattelee.
Eihän tuo nyt hyvältä vaikuta, jos sinä haluat vakavan suhteen. Ensiksi suora keskustelu asiasta ja jos ei asiat muutu niin heippa. Mutta jos haluat vähemmän vakavan suhteen ja pitää hauskaa niin siinähän on mahdollisuus testailla, mitkä jutut tuntuu itsestä hyvälle.
M40
Tuttavasi eivät vain ole kehdanneet sanoa sitä sinulle, luulevat että itsekkin haluat.