Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunailta

Vierailija
31.07.2015 |

miten pitäisi suhtautua kun uudessa suhteessa mies yrittää vähän väliä saada järjestettyä erilaisia saunailtoja? ja jotenkin tuntuu, että niissä on nimenomaan seksuaalinen alastomuus pääasia. Hän on minusta epänormaalin innokas tuossa. Yhteissauna pitäisi olla itsestään selvyys hänen mielestään. Minun kaverieni olisi kovasti toivottavaa käydä meillä saunomassa. Ja itse mielellään kekkuloi puolialasti ja vähän alastikin saunaan menossa tai tulossa kun minulla on kavereita kylässä. Minun pitäisi olla valmis tulemaan hänen kavereidensa kanssa saunaan ja yhdelle hänen kaverinsa tyttöystävälle hän suuttui kun nainen ei suostunut tulemaan yhdessä saunaan. Se oli minusta jo huonoa käytöstä, jokaisen pitää saada tehdä mitä itse haluaa.

olen tähän asti yrittänyt suhtautua huumorilla asiaan kun suhde on tuore ja ei kai tuo saunainnostus niin vakavaa ole, mutta nyt minua on alkanut häiritsemään asia. Saunassakäynti ja erityisesti se, että vieraita ihmisiä pitää väkisin saada sinne mukaan on hänelle jotenki ihan liian tärkeää, että ei ole minusta oikein normaalia. Saunominen on mukavaa ja voi siellä joskus jotain seksuaalista värinää ollakin, mutta ensinnnäkin en halua, että kaikkien tuttavieni ja kavereideni kanssa pitäisi virittää jotain seksuaalista. En ole huomannut, että kukaan tuttavistani olisi tuota asiaa pitänyt erityisen omituisena, mutta voiko tämä olla hänelle jokin fetissi, fantasia tms? Ja mitä tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisait vastauksia pari vikaa. itsekin mies. kyllä se viisas kiitos siitä seuraa kun pysyy omansa kanssa. mitkään ei ketuta enempää kuin hyppelyt sivuun.

Vierailija
2/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi sauna-timo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi tuollainen kaveri, halusi parinvaihtoa ja ryhmää. Meitä muita se vaan ärsytti ja vitutti sen touhu. Se ei sitten koskaan saanu tahtoaan läpi, minä tosin panin sen tyttöystävää kun oma oli jo jättänyt minut. Karma.

Vierailija
4/25 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin miehen kanssa siitä, että en halua kavereideni ja minun tai hänen välilleen kehitettävän mitään seksuaalista viritystä. Otin asian vähän niinkuin irrallaan tuosta sauna asiasta, koska minusta sauna on vain väline jollekin muulle. Seksistä siinä on kyse. Miespä ei myöntänyt, että olisi mitään takaajatuksia. Vetosi suomalaiseen saunakulttuuriin ja pitää saunomista harrastuksena. Hän kuulemma tarjoaa muillekin hyvän saunomisen kokemuksia. Kauheaa paskaa, en usko yhtään tuota ja minusta hän pitää minua tyhmänä tuollaisilla jutuilla.

kysyin myös kaveriltani ihan suoraan mitä hän mieltä ja sanoi, että muut pitävät miesystävääni jotenkin pervona. Että sellaista. Pervo, pitää minua tyhmänä ja taitaa valehdellakin ihan näppärästi...

Vierailija
5/25 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera Pervo... Tuollaisen kuvan väkisin saa juttujen perusteella. Kyllä meilläpäinkin välillä on sekasauna, mutta ei ketään lähdetä patistamaan. Jokainen saa itse päättää kenen edessä haluaa/kehtaa riisuutua. Niin ja mitä helvetin "saunomisen kokemuksia"? Eikö ihmiset osaa jokainen heittää sitä löylyä oman maun mukaan itse?

Mitä meinasit tehdä asialle?

-Niksu

Vierailija
6/25 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo --  tai isoo kaluinen, joka tykkää esitellä isoa kaluaan  ja saa kiksejä sen näyttelemisestä.

Vierailija
7/25 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 02:39"]

Otin asian vähän niinkuin irrallaan tuosta sauna asiasta, koska minusta sauna on vain väline jollekin muulle. 

Eli et kysynyt suoraan. Kommunkoi nyt ihan suoraan sen ukon kanssa. Ja sanot mitä kaverisi ajattelevat ja mitä itse ajattelet ja mitä sinä pidät hyväksyttävänä. 

SITTEN jos se kääntää sitä niinpäin että sinä olet niuho tms. sanot että noh näillä mennään ja moro. 

Vierailija
8/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mies tyypin. Sille on ihan oma nimensäkin, Pervo Eino. Mua kuvottaa nää tyypit, yrittävät rassukat peitellä hienon Suomalaisen saunan varjolla täysin sairaat pervot mieltymyksensä.

Toi mainitsemasi puoliväkisin ihmisten vaatiminen saunaan kanssaan, se menee jo sairaan mittakaavassa aivan pahimpaan päähän. Jos suhteenne on vielä tuore, kannattaa vakavasti harkita jatkoa, veikkaan että ei tuosta mitään hyvää jää käteen. Kauaa ei muuten mene siihen, kun Teillä ei enää paljon kavereita käy. Jos kuitenkin jatkat suhdetta, sun kannattaa täysin suoraan tehdä selväksi kaikille teillä käyville tuttaville, että tää ei ole sun fetissi ollenkaan, ainoastaan Pervo Einon. Ei sitten eron sattuessa jää leimaa sinuunkin.

Jos sulla on pokkaa, näytä tää kirjoitus mies ystävä kokelaallesi.

Vierailija
9/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös saunailtoja ilman seksuaalista virettä. Olen joskus ollut saunassa sukulaisten ja tuttavien kanssa yhtä aikaa. Eri näköiset ja ikäiset miehet ja naiset sanoivat yhdessä. Luonnollista. Joskus saunomme tuttavapariskunnan kanssa. Ei siinä käpälöidä vaan rupatellaan löylyissä.

Vierailija
10/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden kanssakin välillä saunotaan yhdessä esm. jonkun läksiäisissä yms. Jos on kyse muutaman tunnin tilaisuudesta niin muuten koko aika menisi eri saunavuoroissa. Ei siellä kullit sojota kattoa kohti tai kenenkään elimiä kosketella. Sitä paitsi naiset itse ja omasta halusta sinne saunaan miesten perässä tulevat, ei niitä sinne tarvitse tukasta raahata.

Vierailija
11/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... löytyy myös naisia, jotka tunkee miesten vuorolla mukaan saunaan.  Ja pakottaa ja painostaa muitakin naisia mukaan.  Ja ihan tarkoituksella esittelevät miehille itseään.  Miettikääs nyt,  kymmenen hikistä miestä, joukkoon sopii aina muutama innokas pervo pertti, ja yksi tai kaksi naista alasti samassa saunassa, työkavereita sopivassa nousu humalassa. 

Vierailija
12/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:13"]

On myös saunailtoja ilman seksuaalista virettä. Olen joskus ollut saunassa sukulaisten ja tuttavien kanssa yhtä aikaa. Eri näköiset ja ikäiset miehet ja naiset sanoivat yhdessä. Luonnollista. Joskus saunomme tuttavapariskunnan kanssa. Ei siinä käpälöidä vaan rupatellaan löylyissä.

[/quote]

eikö kukaan katsellut elimiä entäs tiedätkö toisten ajatukset? kyl siinä on hvä tehdä merkintjä ja herätellä haluja ja sopivas paikas kaikki meneeki kuin tappi reikaan.

Vierailija
13/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-anoppilassa oli niin nuuka appiukko, että piti käydä nopeasti kaikkien saunassa. sikinsokin oli vävyt ja miniät ja apit ja anopit siellä. tietyssämielin oli mukava nähdä emännän siskot alasti. ja kyllä anoppikin oli mukava nähdä... lienen pervoilija, mutta ei minulla alkanut seisomaan ja sehän oli talon tapa.

Vierailija
14/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari krt vaimon ja hänen siskon kanssa käynyt kimpassa saunassa ja kummallakin kerralla vaimon sisko otti poskeen kun vaimo lähti jo saunasta pois...

Itse en pahemmin noita kimppa saunoja kannata, alasti nähdään toinen ihminen seksuaalisessa mielessä. Ei puolison kavereita kuulu nähdä alasti... Ei mulla muuta.

Vierailija
15/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha matkamiehen temppu, saunaan ja isännälle kossua, emännälle kunnon selänpesu...

Vierailija
16/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:40"]

Pari krt vaimon ja hänen siskon kanssa käynyt kimpassa saunassa ja kummallakin kerralla vaimon sisko otti poskeen kun vaimo lähti jo saunasta pois...

Itse en pahemmin noita kimppa saunoja kannata, alasti nähdään toinen ihminen seksuaalisessa mielessä. Ei puolison kavereita kuulu nähdä alasti... Ei mulla muuta.

[/quote]

Sä oot pervo. Ja luulet, että kaikki muutkin ihmiset on pervoja.

-Niksu

Vierailija
17/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkitalkoissa 3 kaveria ja lähdin yhden kanssa kalalle, 2 jäi mökille viimeistelemään töitä, ja takaisin tullessa olivat saunomassa vaimon kanssa. Ei siinä auttanut kuin liittyä seuraan, olivat saaneet vaimon houkuteltua ja vaimo nauraa hykerteli äijien jutuille, naista palvoi nyt 3 äijää, kalaan lähteny yritti myös kovasti iholle, mut ei enää päässy selänpesuun,  mut ei jumalauta, aamulla kirkastu ajatus,  nelikymppinen Vaimo siis oli menny kahden viiskymppisen äijän kans saunomaan, eppäilen et selkää oli pesty ja molemmat remonttimiehet olivat ehkä jopa saaneet maksun luonnossa, poskien punotus oli vaimolla aikamoinen, kun kysyin aamulla et yrittikö äijät päästä panemaankin pesun lisäksi, seuraavalla viikolla aamulla kahvipöydässä vaimo alkoi jo luettella, mitä kaikkea pitäisi talkoilla tehdä jo tänä syksynä. Ei kai siinä auta kuin uudet talkoot järjestää ja vahtia tarkemmin tai antaa tilaisuus uudelleen.

Vierailija
18/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit mä heräsin. 

Vierailija
19/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa nähdä muita. käske lopettaa!

Vierailija
20/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi harrastaa ryhmäseksiä. Varmaan ehdottaa piakkoin, jos vähän annat liekaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän