mikä on teille syy elää?
Kysymys olikin jo otsikossa. Tällä hetkellä elämässäni on kaikki hyvin, mutta pelkään että kaikki menee pieleen tai unohdan ne asiat. En aktiivisesti suunnittele itsemurhaa, mutta motivaatiota elämiseenkään ei tahdo löytyä. Masentunutkaan en psykologisten testien mukaan ole, jotrn ihan asennevamma taitaa olla kyseessä.
Kommentit (26)
No jos tänne kerta on pitäny syntyä ja tää elämä tähän asti kestetty, niin eiköhän katota loppuun asti.
Tämä elämä käy laatuun. Miksi kuolisin? Jos ei elo kävisi laatuun niin sinnittelisin kuitenkin lasten vuoksi.
Mitäs niitä nyt on. Loma, luonto, hiljaisuus, musiikki, perhe, hyvä ruoka, hyvä juoma, syvähengitys, liikunnan jälkeinen hyvä olo, kivat työkaverit, älykkäät ihmiset, maailmankaikkeuden ihmettely.
Ei mikään. Mutta ihan hauskaa tää on kuitenkin.
Kyllä se jalkapallo on vaan niin ihana laji, ei siitä pääse mihinkään:D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:39"]No jos tänne kerta on pitäny syntyä ja tää elämä tähän asti kestetty, niin eiköhän katota loppuun asti.
[/quote]
Ja sen päätöksen syntymästä teki kaksi kiimaista
kania et sinä.
Varmaan selviytymisvietti. Ei oo tullu mieleenkään että olis joku toinen vaihtoehto.
Kaikkien on pakko kuitenkin kuolla jossain vaiheessa joten mitä sitä suotta kiirehtimään. Katsotaan mitä kaikkea elämä tuo tullessaan, ja kun on kuoleman aika niin katsotaan mitä tapahtuu seuraavaksi :)
Onkohan muualla maailmassa näin paljo ihmisiä jotka on alahuuli pitkällä mököttäen läpi elämän? Suomessa on jotenkin helpompaa tuoda esille että on masentunut tai muuten vain tyytymätön kaikkeen, kuin kertoa että pitää elämää suurena seikkailuna, josta nauttii. Se on kuin jokin normi täällä, että synkistelee.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:38"]Olen elämänrakastaja.
[/quote]
haluaisitko vielä kertoa, että mitä siinä tarkalleen ottaen rakastat? Sori, kuulostan jitenkin epäilevältä vaikka ei ole tarkoitus :D olen vain utelias.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:48"]Onkohan muualla maailmassa näin paljo ihmisiä jotka on alahuuli pitkällä mököttäen läpi elämän? Suomessa on jotenkin helpompaa tuoda esille että on masentunut tai muuten vain tyytymätön kaikkeen, kuin kertoa että pitää elämää suurena seikkailuna, josta nauttii. Se on kuin jokin normi täällä, että synkistelee.
[/quote]
seura tekee kaltaisekseen
Tänne selvisin kun isukin palleista kamppaillen muiden siittiöiden kanssa lähdin etenemäään kohtuun ja ainoana pääsin maaliin asti. Olin jo silloin voittaja, joten eiköhän eletä täälläkin vain täysillä ja nautiskellaan ja tehdään hyvää muille immiiisille :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:38"]Olen elämänrakastaja.
[/quote]
haluaisitko vielä kertoa, että mitä siinä tarkalleen ottaen rakastat? Sori, kuulostan jitenkin epäilevältä vaikka ei ole tarkoitus :D olen vain utelias.
T. Ap
[/quote]
Nautin kaikesta. Ihmisten seurasta, rakkaudesta, hyvästä ruoasta, musiikista, taiteesta, ensimmäisestä kulauksesta kylmää olutta lämpimänä kesäiltana, pulahduksesta järveen saunan jälkeen, talitintin titityystä helmikuussa, lentokoneen nousukiidosta, tuomen tuoksusta, kotiin tulemisesta, omasta sängystä, siitä kun näkee pitkästä aikaa jonkun mukavan tyypin, aamukahvista, lottovoiton odottamisesta, hyvästä kirjasta...
Olen masentunut ja haluaisin kuolla. Olen täällä vain kavereiden takia.
Elämä on ihanaa. Aamukahvi heti aamulla ilahduttaa, lapsia on kolme ja tehtäväni on heistä huolehtia. Tykkään työstäni ja työkavereista, ystävät, puolisi, kiva koira. Vanhempani. Koko elämäni on ihanaa. Olen todella onnekas.
Mun sisko olis surullinen jos kuolisin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:40"]
Kyllä se jalkapallo on vaan niin ihana laji, ei siitä pääse mihinkään:D
[/quote]Kirjoitit jääkiekon väärin.
Jeesus ja lapseni.