Jokos nyt heitetään horoskoopit roskiin? Putin on vaakamies - diplomaattinen ja rauhaa rakastava!!
Kommentit (71)
Ette tiedä kuka Putin on. Jos tietäisitte, ette vihaisi häntä.
Vaa’at menevät helposti epätasapainoon, tosi monella kyseisen merkin edustajista on mt-ongelmia.
Jos tutkisit vähän enneagrammia, oivaltaisit Putinin olevan vain hieman eri temperamenttinen ihminen kuin sinä. Hän tulee siksi väärinymmärretyksi eri enneagrammityyppien toimesta ja tottakai turhautuu sitten. Hänen ahdistuneisuutensa on siis periaatteessa niiden eri persoonatyyppien syytä, jotka eivät ymmärrä häntä.
Meinasin laittaa rotta vitsin mutta sehän on kiinalainen joku horoskooppi juttu oikeesti
Vierailija kirjoitti:
No mut aina sieltä joku toinen merkki kaivetaan, on varmaan nouseva taistelumerkki tai liekö kuu jotenkin vaikeassa paikassa, tai joku muu haasteellinen hässäkkä sieltä kartasta aina löydetään vaikka väkisin
Noususkorpioni..
Vaa’at ovat joko tasaisia tai sitten epätasapainossa. Putin on tuo viimeinen vaihtoehto.
Jeltsin oli vesimies xD
Tiedän 2 narsistista vaakamiestä, joista toinen avoimen hallitsematon väkivaltainen alkoholisti ja toinen hyvin koottu taktinen sliipattu pelailija, joka löytää ovelasti ihmisten kipupisteet. Lisäksi vaa'at menevät herkästi epätasapainoon, mutta ymmärrän heitä oikeastaan siinä hyvin, koska olen itsekin ilmamerkki =ailahtelevainen.
Itse oon kaksonen ja en luota kenenkään.
Heikkojen vihervassarien valheet on luotu vain heidän itsensä itsetunnon kohottamiseksi. Taikauskokaan ei tee väärän mielipiteen omaavista edes vähän siedettäviä ihmisiä.
Va'at on diplomaayyisia ja rauhallisia. Mutta jos raivostuu oikein kunnolla nii kellään ei oo hausksa sen jälkeen. Harkitusti tuhoaa kaikki kiusaajat, lopullisesti.
Koulussa potkinee tusinan hengiltä että saisi olla rauhassa, eikä kaduta pätkääkään.mikään ei taphtunut intohimosts tai vihassa. Se vaan oli tehtävä että ois rauhallista .
Horoskooppien vastapainoksi kannattaa tutustua tähänkin arvioon
Rajoittamaton yksinvalta näyttää sokaisseen Putinin, sanoo tunnettu neurotieteilijä Ylelle https://yle.fi/uutiset/3-12339634