OSTAKAA KUNNON RIPSARIA RUMAT
Oikeesti, marketin viiden euron tuotteilla ja sillä stockmannin osastolla on pikkuisen eroa, mitä itse käytät? Minä käytän volume million lashes so couture ja on ostettu stokmannilta ja ennen kun käytin halpisripsareihin rahaa.. Voi kiitos ei enään. Ei kellekkään varmaan liian iso rahareikä 18,90 kuussa..
Kommentit (27)
Tuohan on halpis. Mikset ostanu kunnollista kun Stockalle asti vaivauduit?
Minä varastan ripsarini.
T: Jannica
Ap:n mainitsemaa halpisripsaria saa marketeista. Vain typerä maksaa Stockan hinnan.
Njaahas, tarkoitin kyllä oikeasti niitä halpisripsareita ja etippä toi sama mulle viidellä eurolla ja todista väitteesi riidankylväjä Ap
Minä en käytä ripsaria ollenkaan ja on kuulemma harvinaisen tuuheat ripset
Osaatko suositella luomu ripsiväriä ? :)
Mä en käytä ripsaria ollenkaan, koska se on kaikkein turhin meikki. Ripset on niin pieni yksityiskohta että ei niitä oikeesti kukaan huomaa vaikka olis millä sudittu.
"Riidankylväjä" ja itellä tollanen otsikko:D
Ai kauhia. Miten voi ottaa päähän toisen ripsiväri noin paljon? No, hyvä tietää, että elämässä menee hyvin, jos ongelma on tuota tasoa =)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:15"]Njaahas, tarkoitin kyllä oikeasti niitä halpisripsareita ja etippä toi sama mulle viidellä eurolla ja todista väitteesi riidankylväjä Ap
[/quote]
Saako mitään ripsaria muka viidellä eurolla? En ole nähnyt vuosiin noin halpoja hintoja... Kerro toki, mistä ja mitä, niin ehdottomasti kokeilen!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:15"]Njaahas, tarkoitin kyllä oikeasti niitä halpisripsareita ja etippä toi sama mulle viidellä eurolla ja todista väitteesi riidankylväjä Ap [/quote] Saako mitään ripsaria muka viidellä eurolla? En ole nähnyt vuosiin noin halpoja hintoja... Kerro toki, mistä ja mitä, niin ehdottomasti kokeilen!
[/quote]
Henkkamaukasta
Nauratti tämä. :D "älkää ostako halpisripsaria" ja sitten kuitenkin itse ostaa halpista. Mut ei mitään, jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:17"]"Riidankylväjä" ja itellä tollanen otsikko:D
[/quote]minun eka otsikko oli oikeasti "mitä rkpsaria käytät" ja muutin sen törkeäksi että saan keskustelun aikaiseksi mutta heti vain ilkeiltiin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:17"]"Riidankylväjä" ja itellä tollanen otsikko:D [/quote]minun eka otsikko oli oikeasti "mitä rkpsaria käytät" ja muutin sen törkeäksi että saan keskustelun aikaiseksi mutta heti vain ilkeiltiin.
[/quote]
=( ei oo kivaa kyl tollanen ilkeily
Sinä et tiedä mitään , matkit edellistä kommentoijaa. Ihme että on myydyimpiä ja todella hyvää, toisinkun sinun loreal 3€,menikö tunteisiin?
Ahhahahaa tuoko ei ole halpisripsari :DDD ite oon vuosia käyttäny diorin sekä ysl ripsareita, vedä siitä halpis
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:17"]"Riidankylväjä" ja itellä tollanen otsikko:D
[/quote]minun eka otsikko oli oikeasti "mitä rkpsaria käytät" ja muutin sen törkeäksi että saan keskustelun aikaiseksi mutta heti vain ilkeiltiin.
[/quote]
Millaista vastaanottoa odotit provollesi? Niin metsä vastaa...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:15"]Njaahas, tarkoitin kyllä oikeasti niitä halpisripsareita ja etippä toi sama mulle viidellä eurolla ja todista väitteesi riidankylväjä Ap
[/quote]
Saako mitään ripsaria muka viidellä eurolla? En ole nähnyt vuosiin noin halpoja hintoja... Kerro toki, mistä ja mitä, niin ehdottomasti kokeilen!
[/quote]no esimerkiksi tosta kontulan marketista, mene sinne hakemaan
Aika halpa ripsari joo. Mikset käytä mitään kalliimpaa?