Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt P u t i n vaatii normalisoimaan suhteita venäjään!

Vierailija
04.03.2022 |

13.20: Uutistoimisto Reuters kertoo, että Venäjän presidentti Vladimir Putin vaatii muita maita normalisoimaan suhteensa Venäjän kanssa.

Lukuisat maat ovat asettaneet pakotteita Venäjää vastaan ja tukeneet sodassa Ukrainaa. Pakotteet ovat iskeneet pahoin Venäjän talouteen.

Putin vakuutti myös, että Venäjä hoitaa taloudelliset velvoitteensa muille maille. Euroopassa ollaan hyvin riippuvaisia esimerkiksi venäläisestä energiasta.

– Meillä ei ole mitään pahoja aikomuksia naapurimaitamme kohtaan. Neuvoisin myös, että ette eskaloisi tilannetta, ette asettaisi pakotteita. Täytämme velvollisuutemme ja jatkamme niiden täyttämistä, Putin sanoi Venäjän valtiontelevision mukaan.

Venäjän täysimittainen hyökkäys Ukrainaan on tuomittu laajalti. Venäjän valtiontelevisio ei puolestaan ole kertonut täysimittaisesta sodasta.

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin tuhosi kolmessa päivässä 30 vuoden kovan työn ja palautti Venäjän takaisin vuoteen 1989.

Vierailija
42/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä yksinäinen vanhus mieleen tästä ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää puheet on venäläisiä varten. Voivat sit illan uutisissa näyttää kun kiltti Venäjä haluaa säilyttää ystävänsä.

Voitaisko Putinille antaa tästä vaikka Oscar palkinto ?

Vierailija
44/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida pieni mies tajuta kuinka kovaa ne pakotteet vielä iskevät,

Vierailija
45/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pjuuttinin pitäisi aloittaa se normalisointi ihan itsestään. Sen jälkeen kyllä normalisoituu suhteetkin ihan itsestään ainakin jollain aikataululla.

Tosin entiseen tuskin on paluuta ikinä.

Vierailija
46/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin: Venäjän naapureiden ei pidä lisätä jännitteitä

klo 14:06: Venäjän presidentti Vladimir Putin kehotti perjantaina Venäjän naapureita olemaan lisäämättä jännitteitä kahdeksan päivää sen jälkeen, kun Venäjä lähetti joukkonsa Ukrainaan, kirjoittaa Reuters.

- Mitään pahoja aikeita naapurimaitamme kohtaan ei ole. Neuvoisin heitä myös olemaan eskaloimatta tilannetta, Putin sanoi.

Putin sanoi, ettei Venäjä näe mitään tarvetta "pahentaa" tai "huonontaa" naapurisuhteitaan.

- Jos toimimme, teemme sen aina yksinomaan vastauksena Venäjän federaatiota vastaan kohdistettuihin epäystävällisiin toimiin.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d1bb461a-3a68-4b40-8f1a-87b77e85bea5

"Siis en mä halua hakata ketään mut jos mun mielestä katot mua pahasti niin kyllä mulla sit on oikeus hakata sut."

Vierailija
47/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan aidosti ihmettelee, että miten nuo nyt noin ottivat itseensä kun tehtiin invaasio suvereeniin Eurooppalaiseen valtioon ja pommitettiin siviilejä.

Vierailija
48/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin tuhosi kolmessa päivässä 30 vuoden kovan työn ja palautti Venäjän takaisin vuoteen 1989.

Taisi mennä vieläkin heikompaan happeen.

Vierailija
49/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalisoikoon sit itse asiat Ukrainassa ensin? Lopettaa hyökkäyksen ja ammuskelun, peräytyy.  Sitten muutkin voivat harkita asiaa.

Vierailija
50/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinilla on käsikirjoitus jota seuraa. Ja aina tulee lisää kuvamateriaalia missä Venäjä on hyvä. Ja näitä sitten näytetään venäläisissä medioissa. 

Vierailija
51/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin: neuvoisin myös että ette asettaisi pakotteita. Lukee tuossa mtv.n etusivulla. Ai s aakeli. Nyt se on seonnut. On sillä pokkaa.

Hän on ollut maassaan niin pitkään diktaattorina että on tottunut puhumaan tuollain eli neuvoisin tekemään sitä ja tätä ja sitten ihmiset hyppäävät salamana tottelemaan. Ei ymmärrä että se ei päde ulkomailla samanlailla.

Vierailija
52/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putin: Venäjän naapureiden ei pidä lisätä jännitteitä

klo 14:06: Venäjän presidentti Vladimir Putin kehotti perjantaina Venäjän naapureita olemaan lisäämättä jännitteitä kahdeksan päivää sen jälkeen, kun Venäjä lähetti joukkonsa Ukrainaan, kirjoittaa Reuters.

- Mitään pahoja aikeita naapurimaitamme kohtaan ei ole. Neuvoisin heitä myös olemaan eskaloimatta tilannetta, Putin sanoi.

Putin sanoi, ettei Venäjä näe mitään tarvetta "pahentaa" tai "huonontaa" naapurisuhteitaan.

- Jos toimimme, teemme sen aina yksinomaan vastauksena Venäjän federaatiota vastaan kohdistettuihin epäystävällisiin toimiin.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d1bb461a-3a68-4b40-8f1a-87b77e85bea5

"Siis en mä halua hakata ketään mut jos mun mielestä katot mua pahasti niin kyllä mulla sit on oikeus hakata sut."

Narsistin perusjuttuja. Ja että hän nyt Vaatii Muilya jotain. Kun on ensin itse alouttanut viattomien tappamisen. Että olkaapa muut nyt nätisti.

Vierailija
53/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyväähän vain tarkoittaa kun haluaa ottaa muut maat suojelukseensa. Vähän sama kuin joku exä, joka ei kestä pakkeja.

Vierailija
54/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi odottaa jätkältä jolla on oma kullattu wc-pytty. 

Vierailija
55/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr.Putin

Suomi kuuluu nyt LÄNTEEN 💯%.

Ja, nythän on niin että, pakotteita TULEE LISÄÄ.

Teillä on siellä mittava määrä viemärirottia.

Niistä saa lihaisan illallisen .

Länsimaat eivät oo koskaan kuunnelleet PSYKOOSISSA olevaa PERIDENTTIÄ, se on ihan uutta meille. Tässä tapauksessa emme toivo paranemista..

Teille on tulossa vaatimuksia ja ehtoja Lännestä.

Varaudu siihen.

Vierailija
56/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin ja häntä palvovat ovat todella sekaisin olevaa sakkia. Ei mitään älyä, moraalia, totuutta, jooooo.

Entäs tämä Suomen Putinin nuoleskelija numero 1 eli Bäckman, sekaisin kuin käkikello:

https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/t6g38m/des_b%C3%A4ckmanin_perja…

Vierailija
57/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin: neuvoisin myös että ette asettaisi pakotteita. Lukee tuossa mtv.n etusivulla. Ai s aakeli. Nyt se on seonnut. On sillä pokkaa.

Luultavasti jostain tulee kohta puukkoa selkään, joten todellakin Suomen kannattaa olla valppaana. Kaikki on pluffia. Puttepossu ostaa nyt aikaa.

Vierailija
58/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi lietsovat nato ja länsimaapelkoa. Länsi tahtoo tuntemattomasta syystä pahaa Venäjälle. Putini ryhtyy taas sotatoimiin ja pelastaa maansa. Maksoi mitä maksoi. Putinin maine ja kunnia vaan kasvaa.

Vierailija
59/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä vieläkin heikompaan happeen.

Joo, silloin oli kaikki avoinna jos vain kortit pelataan oikein. Nyt on täysi umpikuja.

Vierailija
60/132 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin on turha enää esittää yhtään mitään vaatimuksia.