Huomioitteko ja kohteletteko kaikkia lapsianne tasavertaisesti vai saako joku enemmän?
Kommentit (10)
Aika paljon on juttuja missä välit menneet isovanhempiin poikki sen takia, että sisarukset saavat enemmän huomiota ja sitten kuitenkin kehtaavat isovanhemmat syyllistää siitä, kun ei käydä kylässä.
Epätasavertaisesti kohteleviin vanhempiin ei tarvitse yhteyttä pitää. Onneksi.
Kyllä joissakin perheissä poikalapsia syyllistetään enemmän kuin tyttöjä vaikka tytöt ilkeilevät. Merkki huonosta vanhemmuudesta jos ei osaa olla tasapuolinen kaikkia lapsiaan kohtaan.
Aika usein taas tytön tulee olla se kiltti ja se jota manipuloidaan ja syyllistetään, kun taas pojat on poikii ns.
Huomioin ja katson, että saman verran saavat. Mulle on tärkeää, että he tuntevat itsensä yhtä paljon rakastetuiksi ja tärkeäks niin kuin he ovatkin yhtä rakkaita.
Naisena ja feministinä olen aina tytöjen puolella. Poika pärjää kyllä, koska patriarkaatti.
Iän mukaan kohdellaan, ei 4v ja 14v voi saada samoja asioita.
Omasta mielestä tasavertaisesti. Ovat niin erilaisia kuitenkin. Rahaa on esikoiseen mennyt eniten. Hän kun on halunnut mm mopon, auton ym. Nuoremmat eivät ole halunneet noita.
Perheessäni kuopus pääsi monessa asiassa helpommalla, oli hemmoteltu. Minä tyttönä jouduin kantamaan paljon enemmän vastuuta mm. kotitöistä.
Ja koetteko tuleenne kohdelluksi sisarustenne kanssa tasavertaisesti?