Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirena kierukka ja kuukautiset 10 pv myöhässä.

Vierailija
30.07.2015 |

Hei. Minulla ollut Mirena kierukka noim 1.5 vuotta. 1 vuotena aika paljon tiputteluvuotoja ja melkein annoin jo periksi. Nyt 6 kk mennyt tosi hyvin. Yhdet kuukautiset aika tasan 32 pv kierolla. Nyt tänään ollut vaan rusehtavaa tuhrua aamulla joka näköjään loppunut jo nyt. Kk- kipua pillasen on välillä mutta eivät vaan ala. 10 pv siis kuukautiset myöhässä. Langat tunnen hyvin ja ei ole mitään raskausoireita. Onko menkat nyt niinkuin loppuneet vai mikä? Kiitos etukäteen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi tilanne sulla. Et oo raskaana. Mirenalla alkun usein kuukausia tiputtelus ja sit kuukautisvuoto vähenee ja kuukautistet voi jäädä kokonaan pois tai tulee vain pientä tuhruvuotoa satunnaisesti, joilla sitä voi tulla säännöllisesti ja toisilla epäsäännöllisesti. Mirenalla melkein aina kuitenkin vuoto vähenee. Murenna tavallinen käyttöaihe onkin raskaudenehkäisyn lisäksi juuri runsaat kuukautiset, joita halutaan vähentää. Ehkäisyteho Mirenalla on tosi hyvä, raskauksia ei ole juuri maailmalla Mirenan kanssa raportoitu. Eli jos toivot raskautta, niin äkkiä poista Mirena. Eli vastaus: et ole raskaana, vaan kyseessä normi tila Mirenan käyttöön liittyen. Kommentit voi nyt lopettaa.
Terv erikoislääkäri

Vierailija
2/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tullut näköjään raskaaksi mirena kierukan kanssa kun netistä lukee. Ei vaan kuka ole mulle kertonut että olis tavallista. Päinvastoin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko paha jos kävisit ostamassa raskaustestin, teet sen ja jos nega niin katsot tuleeko ensi kerrallakaan menkkoja, sitten voi jo vähän olettaa että voisit olla vuodoton.

Jos positiivinen testi, menet lääkäriin.

Itsellä mirena ollut puoli vuotta ja pientä rusehtavaa vuotoa menkka aikaan ja saattaa päivän vuotaa vähän reilummin, mutta niukasti silti.

Vierailija
4/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kovasti olla raskaana mutta joku kierukka sisälläni samaan aikaan ei kyllä hyvää tiedä lapselle. Ap

Vierailija
5/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:58"]

Haluaisin kovasti olla raskaana mutta joku kierukka sisälläni samaan aikaan ei kyllä hyvää tiedä lapselle. Ap

[/quote]

Jos haluat raskautua käy ottamassa kierukka pois. Miksi sinä sitä siellä sisällä pidät jos halua raskaaksi? Ja tee se testi, kukaan ei ole ennustaja jota tietää oletko raskaana vai ei. Siinä on tasan kaksi vaihtoehtoa.

Vierailija
6/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:58"]Haluaisin kovasti olla raskaana mutta joku kierukka sisälläni samaan aikaan ei kyllä hyvää tiedä lapselle. Ap
[/quote]
Jos haluaisit olla raskaana, miksi käytät ehkäisyä? Outo yhtälö :D

Vierailija
7/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka poistetaan jos olet raskaana, ainakin itselleni tehtiin niin. Kaikki meni hyvin ja raskaus jatkui normaalisti

Vierailija
8/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko niin että minä toivon raskautta mutta mieheni ei :/ Eipä kiva yhtälö sekään :/ ap

Vierailija
9/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. En ole raskaana koska niin kuin myös epäilin että en olisi. Rskaustestin tein mielenrauhaksi tänään. Paljon tosiaan tapauksia jotka ovat tulleet raskaaksi kierukan kanssa mitä netissä selailee. Toivottavasti menkat kokonaan loppuisovat nyt sitte :) ap

Vierailija
10/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirenan kanssa mahdollista myös raskaus.

Vierailija
11/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ekan vuoden tiputtelujen jälkeen menkat lähes loppuivat. Eli parina päivänä tuhrua silloin tällöin.

Vierailija
12/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jonnekkin ja kysy... Voi olla että vuoto loppui kokonaan minulla oli vuoden niin ettei tullut mitään vuotoa ja joskus kun en ole käyttänyt mitään ehkäisyä niin on ollut kuukautiset melkein kaksikin viikkoa myöhässä ja varmaan pelkän stressin takia koska en ollut raskaana.. syitä voi olla monia.

Vierailija
13/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiputteli n 1.5 vuotta ja sitten kuukautiset loppuivat kokonaan. Ja pysyivät poissa. (Siis ilman raskautta).

Vierailija
14/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt ihan ensimmäisenä raskaustesti.

Vierailija
15/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti. Jos positiivinen, heti lääkäriin. Jos negatiivinen, hyvä, olet todnäk jatkossakin vuodoton.

Vierailija
16/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Mirena kierukan kanssa aika pieni mahdollisuus raskauteen kai? Mites sitten tapahtuu jos olen raskaana? Ap

Vierailija
17/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Mirena ja edelliset kuukautiset oli vuonna 1997.

Vierailija
18/18 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena ollut pari kk ja menkkoja ei. Migreeniä senkin edestä. Kohta lähtee mäkeen koko härpäke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän