Huomaako mieheni, että olen ajellut huvikumpuni???
Niin tänään sen tein ensimmäisen kerran elämäni aikana, ja sheivasin kaikki karvani alapäästä eli olen nyt posliini. Onko kenelläkään kokemusta, huomaako mies seuraavan kerran naidessaan, että karvoja ei ole? Onko kokemusta kellään? En nimittäin aio kertoa, ja nyt on jo iltayöstä niin pimeetä, ettei hän näe.
Kommentit (15)
Miksi ei oo enää Anneli Tempakkaa, jolta voisi kysellä kaikkee seksiin liittyvää? Radio-ohjelmaa, jonne voisi kirjoitella pitkiä kirjeitä seksistä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:17"]
Missä maassa asutte jos nyt jo on pimeää?
[/quote] Suomessa, ja täällä on jo nyt pimeää, harvoin rakastelemme valoissa:) ja käsikopelolla etenemme kohti.....
Huvikumpuni, omg. alkoi seisoon. Parasta mitä ikinä oon kuullut kyseisestä mestasta. T:vanha mies.
Jomo herra Tossavainen on ovella? Kai tommi ja annika nukkuvat?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:59"]
pelästyykö mieheni sormettaessaan, jos vaikka karvan tynkä pistää pahasti mieheni sormen päähän?????
AP[/quote]
:D
Ja mua huvikumpu alkoi ällöttämään. Pikkusievää. T: nuori nainen
Taaaaas sama nainen kyselee pillunkarvoistaan.
Muistan kun tyttöystävä (nyk. vaimo) eka kerran ajoi posliiniksi eikä kertonut. Meinasin hulluksi tulla kun näin pillun halkeavan kun työnnyin sisään. Paras yllätys ikinä!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"]
Onko huvikumpu ja kusilaite sama?
[/quote] :D:) Ei tietenkään huvikumpu ja kusilaite ole sama. Miettisit nyt hyvänen aika sentään.
Millaista seksi on jos mies EI huomaa tuota?
Missä maassa asutte jos nyt jo on pimeää?
Meinaat siis että miehesi ei koske sinua ollenkaan vaan heti lykkää sisään...ja ulos ja ravistus? Jos näin on niin ehkä ei huomaa mitään kun olet vain reikä.
Niin että pimeässä peiton alla? Jos miehesi ei huomaa, että olet ajanut pillukarvasi, niin teette seksissä jotain väärin :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:59"]
Niin että pimeässä peiton alla? Jos miehesi ei huomaa, että olet ajanut pillukarvasi, niin teette seksissä jotain väärin :)
[/quote]:):D minä ja mieheni emme tee seksissä ikinä mitään väärin:) vaan mua askarruttaa, että jos en kerro etukäteen sheivanneeni pimppakarvojani, niin pelästyykö mieheni sormettaessaan, jos vaikka karvan tynkä pistää pahasti mieheni sormen päähän?????
AP.