Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydänsurut ahdistaa. Mikä auttaa?

Vierailija
15.07.2015 |

Olen todella ahdistunut erotilanteesta. On vaikea nukkua eikä ruoka maistu, joten olo huononee koko ajan. Kuitenkin pitäisi selvitä, hoitaa hommansa ja lapset. Olen yrittänyt useamman päivän, mutta nyt tuntuu, etten jaksakaan. Mitä teen?  Lääkärillekään en nyt pääse.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Vierailija
2/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kotiin pitsaa itsellesi ja lapsille. Katso Netflixistä joku hyvä elokuva tai dokkari, joka vie ajatukset välillä muualle. Käy pitkässä kuumassa suihkussa tai vaahtokylvyssä, jos sulla on amme. Voisitko myös soittaa ystävälle ja kertoa tilanteesi? Tai pääsiskö lapset yöksi hoitoon, niin saisit surra rauhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vielä: ja jos olo menee ihan sietämättömäksi, niin kannattaa sitten mennä ihan lääkäriin.

Vierailija
4/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hyvälle ystävälle ja laita lapset vanhemmille. Pidätte tyttöjen illan ja syötte jäätelöä ja vedätte tonkan viiniä. Kunnon terapiaa!

Vierailija
5/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:40"]2 vielä: ja jos olo menee ihan sietämättömäksi, niin kannattaa sitten mennä ihan lääkäriin.
[/quote]

Just sanoi ettei pääse. Kato kesäsulku

Vierailija
6/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olo alkaa liian ahdistavaksi, niin päivystykseen voi aina mennä. Yksi tuttu sai apua, kun soitti kriisipuhelimeen. Eikä ole liioiteltua erotilanteessa. Hyvin voit turvautua kriisiapuun. Koska kriisi sulla on nyt.

Vierailija
7/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:40"]2 vielä: ja jos olo menee ihan sietämättömäksi, niin kannattaa sitten mennä ihan lääkäriin. [/quote] Just sanoi ettei pääse. Kato kesäsulku

[/quote]

Katos vaan joo. Yks idea vielä, että jos vaan millään saat itsestäs irti vetää kunnon hikitreenin, niin siitä saisit tosi paljon hyvää oloa ainakin hetkellisesti. Mut ymmärrän, jos et nyt jaksa.

Vierailija
8/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta ja tuesta, tämä auttaa! Koitan mitä neuvottiin ja jotain olen jo kokeillut viime päivien aikana, olo on silti tosi kurja ja levoton.

Lapset menevät muualle viikoloppuna, siihen asti pitää jaksaa. Mutta entäs sitten...

Vierailija
9/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tärkeää saada jutella jollekin ihmiselle. Murheet pienenevät, kun ne jakaa. Jos sulla ei ole ystäviä, voit kertoa meillekin anonyymisti asiat, jotka sinua ahdistavat. Halit! 

Vierailija
10/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ottaa nyt sen ajatuksen, että lapset on sulle tärkeintä mitä maailmassa on. Panostat lapsiin. Lapsienkin kanssa voi tehdä kaikkea kivaa. Asennoidut niin, että yh:na on nyt pakko jaksaa. Mieti sitä, ettämillaisen suhteen rakennat lapsiisi nyt kantaa koko loppuelämän. Ne lapset on ne, jotka käy sinua vanhainkodissa katsomassa. Parisuhteeseen ei kannata elämää rakentaa, koska se voi päättyä milloin vaan. Elämä kantaa. Suru helpottaa ajan kanssa. Miehes oli paska, jos perheensä jätti. Elä itsellesi ja lapsillesi. Se on se joka sinua elämässä palkitsee. LAPSET. sennoidu arkeen rennosti ja puuhaa kaikkea kivaa lasten kanssa. Tehkää palapelejä, leikikää, hassutelkaa, halailkaa. Se pyyteetön rakkaus mitä omilta lapsilta saa, peittää paskojen miesten rakkauden mennen tullen.

Vierailija
11/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat!

Tarkistan kriisipuhelimen.

Lääkkeet auttaisi varmaan, mutta terveyskeskus on kai ainoa vaihtoehto minulle, pääsisikö sinne äkkiä?

Miehen kanssa tilanne on vaikea ja kärsin siitä, kun asioiden selviäminen kestää. Lapset on mulla (nyt ulkona), juoda en taida viitsiä. Treenit vedin väkisin, se antaa energiaa, mutta tuntuu pahalta muuten.

Vierailija
12/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta, lapset on tärkeimmät. Sikskin haluan kestää ja jaksaa ja sydänsurut haittaavat ja harmittavat todella!

Väärä mies saa mennä, mutta yksin en haluaisi elää, siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija
13/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa vielä.. puhun siis kokemuksesta. Olen kerran eronnut ja luultavasti kohta eroan taas. Nykyinen mieheni on alkoholisti ja inhottava ja ilkeä. Nyt olen tajunnut sen, että panostan itseeni ja lapsiin. Lapsista saan voimaa, muuten en kai jaksaisi. Juoda ei kannata. Hemmottele itseäsi. Kuntoile. Ja soita sinne kriisipuhelimeen. Soita oikeesti, siellä on ammattilaiset auttamassa ja neuvoo sua varmaan siinäkin, miten pääset lääkäriin. Minkä ikäisiä sun lapset on?

Vierailija
14/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vieläkin.. miks te eroatte, jos haluat kertoa?

Vierailija
15/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille taas!

Noudatan neuvoja. Olen eronnut itsekin.

Nyt on kyse uudemmasta suhteesta, mutta ihan vakavasta ja jonkin aikaa kestäneestäkin. Tuntuu, että toinen haluaa luovuttaa liian helposti. Itse en olisi vielä valmis ja haluaisin selvittää asiat, tilaisuutta vain ei anneta. Eiköhän viisainta ole silloin antaa olla, mutta tuntuu jotenkin liian pahalta. Selittää varmaan, jos kerrot, että on ollut muitakin vaikeuksia elämässä ja kestetty on. Ehkä tämä on vain se pisara, joka saa maljan läikkymään yli...