Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kovin on hiljaista porukkaa kaverit jotka harrastaa sijoittamista :)))

Vierailija
04.03.2022 |

Nokiankin osake 5 vuodessa miinuksella đŸ€Ł

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hiljaa hyvÀ tulee. Kun tÀhtÀin on ~20 vuoden pÀÀstÀ niin joku vuoden tai viiden dippi lÀhinnÀ parantaa tuottoja.

Vierailija
22/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sijoitukset on nyt aika pahasti miinuksella. Onneksi virtuaalivaluutat on nousseet niin saa niistÀ vÀhÀn.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa hyvÀ tulee. Kun tÀhtÀin on ~20 vuoden pÀÀstÀ niin joku vuoden tai viiden dippi lÀhinnÀ parantaa tuottoja.

30 vuotta sitten Nokian osaketta ostettiin hintaan 60 euroa kappale

eipÀ ole odottavan aika vielÀkÀÀn...

Vierailija
24/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos tietÀisi milloin rauha solmitaan, niin voisi sijoittaa vaikka pÀivÀÀ ennen sitÀ kaikki liikenevÀt varat osakkeisiin. Sen jÀlkeen voisikin parin vuoden kuluttua vetÀytyÀ monimiljonÀÀrinÀ elÀkkeelle.

Vierailija
25/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

21% plussalla kaikki kokonaisuudessaan 😍

Vierailija
26/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon kurssit putoaa silloin kun tÀssÀ sodassa rÀjÀytetÀÀn ensimmÀinen ydinpommi? Olisikohan 90 % pÀivÀssÀ?

TĂ€mĂ€hĂ€n on parempaa kuin orgasmi, silloin ostetaan!! 😁

Vierailija
27/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo uskokaa te vaan Nesteeseen, Finnairiin ja Stockmanniin đŸ€ŁđŸ˜‚đŸ˜…

Vierailija
28/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

vielĂ€ on rahastot yli 11% plussalla, jos siis nyt myisin, mutta en ole myymĂ€ssĂ€. Saattaa ne tĂ€stĂ€ vielĂ€ laskeakin, mutta kun olen kuukausisÀÀstĂ€jĂ€, se merkitsee ettĂ€ saan sitten samalla summalla enemmĂ€n osuuksia. Ja kun kurssit taas joskus nousee, niin tuototkin nousee. 

Eli jos hajauttaa kunnolla eikĂ€ ole kiirettĂ€ lunastaa/myydĂ€ juuri silloin, kun kurssit alhaalla, niin ei ole mitÀÀn hĂ€tÀÀ. 

Vierailija
29/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aloitin sijoittamisen tammikuun lopun dipeistÀ: nyt on oikein hyvÀ aika ostaa ja nÀin olen tehnyt- kyllÀ kurssit sieltÀ jossain vaiheessa taas kipuaa ylös. ItsellÀ pitkÀaikainen tavoite vÀhintÀÀn 5-10 vuotta.

Vierailija
30/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VielÀ olen 6% plussalla vaikka tÀssÀ viime viikkoina ollaankin tultu vÀhÀn alaspÀin. Se on kuitenkin 6% enemmÀn kuin olisi tullut makuuttamalla niitÀ rahoja tilillÀ.

Vierailija
31/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21% plussalla kaikki kokonaisuudessaan 😍

Mun salkkuni on aika nappikauppaa, parhaimmillaan arvo oli n 7 000e, nyt se on vÀhÀn pÀÀlle 5 300 e. Mutta eipÀ tÀssÀ mitÀÀn paniikkia, mÀ oon sensorttinen luonne ettÀ tÀmÀ saa vaan innostumaan ostamaan lisÀÀ. Pari kiinnostavaa firmaa puuttuu salkusta, seurailen niiden kehitystÀ vielÀ kun ovat aika törkyhintaisia tÀllÀ hetkellÀ.

Vierailija
32/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta sitten Nokian osaketta ostettiin hintaan 60 euroa kappale

eipÀ ole odottavan aika vielÀkÀÀn...

Jos joku on kaikki rahansa Nokiaan 30 vuotta sitten laittanut niin ruo on tietysti harmillista. Ajallisesti, toimialoittain ja maantieteellisesti hajauttamalla sijoittavalle taas herttaisen yhdentekevÀÀ.

Vierailija
33/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin sijoittamisen tammikuun lopun dipeistÀ: nyt on oikein hyvÀ aika ostaa ja nÀin olen tehnyt- kyllÀ kurssit sieltÀ jossain vaiheessa taas kipuaa ylös. ItsellÀ pitkÀaikainen tavoite vÀhintÀÀn 5-10 vuotta.

Ja oma OST:lla osakkeeni ovat kyllĂ€  kokoinaisuutena plussalla kun  4/6:sta on nousseet sieltĂ€ alimmasta dipistĂ€.

Vierailija
34/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitÀ pörssikurssit tekee kun sota loppuu? (Paitsi venÀlÀisten firmojen)

Pakko myöntÀÀ, ettÀ vÀhÀn jÀnnittÀÀ omat ItÀ-Eurooppa-sijoitukset.

Mutta riskillÀ mennÀÀn eikÀ jÀÀdÀ murehtimaan vaikka vÀlillÀ kyykkÀisi. Se on pelin henki. EikÀ tÀssÀ nyt sentÀÀn ruokarahoja sijoitella.

Vierailija
35/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon kurssit putoaa silloin kun tÀssÀ sodassa rÀjÀytetÀÀn ensimmÀinen ydinpommi? Olisikohan 90 % pÀivÀssÀ?

No, sen omistusasunnonkin arvo taitaa aika rajusti laskea, varsinkin jos ydinpommi rÀjÀhtÀÀ lÀhellÀ.

Ja jos pörssiomistuksia on ympÀri maailmaa, niin auttaa se euroalueen hyperinflaatiossa aika hyvin.

Vierailija
36/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun rakkaimmat ostohousut kului jo rikki haaroista, tÀytyi hylÀtÀ ne ja ottaa seuraava pari kÀyttöön! Sijoittelen mm. vaateostoksista sÀÀstyvÀt rahat, en ole ikinÀ ymmÀrtÀnyt esim. sitÀ, miksi kaupungilla pitÀisi kulkea jonkun merkkilaukun kanssa. Kukaan työkaverinikaan ei tiedÀ, ettÀ olen ihan kivoissa varoissa eikÀ ap. ikinÀ arvaisi tulla tÀlle naisihmiselle mun sijoituksista lÀllÀttÀmÀÀn.

Vierailija
37/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pudotetaan ydinpommi, kukaan tuskin istuu pohtimassa sijoitussalkkunsa arvoa. EikĂ€ kukaan pohdi asuntonsa arvoa tai metsĂ€palstan arvoa. KyllĂ€ silloin on tĂ€rkeĂ€mmĂ€t asiat mielessĂ€. 

Vierailija
38/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aloittaja ei taida ymmÀrtÀÀ sijoittamisesta mitÀÀn. Ei se mitÀÀn, jÀÀ enemmÀn tuottoja meille fiksummille.

Vierailija
39/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tappio realisoituu vasta myydessÀ. Itse olen tuskaillut aiemmin kun pörssistÀ ei löytynyt mitÀÀn jÀrkevÀÀn hintaan, nyt on vaikka mitÀ kivaa alemyynnissÀ. TÀmÀhÀn kuin olisi karkkikaupassa.

Vierailija
40/87 |
04.03.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NythÀn on paras aika ostaa...

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ neljÀ kahdeksan