Tilillä 25 000 €, olenko köyhä?
Olen 27 vuotias asun vuokralla olenko köyhä jos tilillä on vain noin vähän`?
Kommentit (18)
Meillä on saman verran rahaa säästössä ja ollaan 5 henkinen perhe. Kolmen vuoden sisällä joudutaan ostamaan uusi auto ja remontoimaan kylppäri. Säästetään ettei tarvi ottaa lainaa.
Kiillota kaiki koliket niin sat rahea
Onkos pillua tullu jaettua vai minkä takia NAISEL voi olla noin paljon rahaa?
Jos raha on kaikki mitä sinulla on, olet todella köyhä.
Yleinen sääntö nykyisessä taloustilanteessa, jossa voi sattua mitä vain ennalta arvaamatonta, on että pankissa on tilillä rahaa vuoden menoihin. Tai sitten sinulla tulee olla muuta omaisuutta, jonka voit vaihtaa helposti rahaksi (osakkeet, obligaatiot, rahastosijoitukset, sijoitustilit yms) ilman että se kirpaisee mitenkään. Sijoitusasuntoa ei kelpuuteta, sillä kuka hullu myisi sellaisen alihintaan vain rahapulan takia?
Kun asut vuokralla, uskon, että sinun on vaikea täyttää ehtoa.
Sorry.
et. ainakaan tässä taloustilanteessa. ite oon 16 ja tileillä yht. 32000.
Mulla on tilillä 18 euroa, olen opiskelija. Minä olen köyhä.
Oletko saanut perinnön tai jonkun voiton? Vai ihan säästänyt? Aiotko ostaa omistusasunon?
Sehän riippuu siitä, kauanko sinun pitää tuolla rahalla elää. Jos se on ainoa tulosi loppuelämäsi aikana, olet pahasti köyhä. Jos taas se on normiraha, joka lojuu tililläsi vuodesta toiseen, kun tuloja on koko ajan reilusti, olet hyvätuloinen.
Mutta järjenköyhä, kuten joku mainitsi aiemmin. :)
Köyhä olet jos ei tosiaan ole muuta omaisuutta, mökkiä, venettä, autoa.? Varmaan aika tavallista ettei tuon ikäisellä ole enempää varallisuutta, luulisin. Tosin tuttavapiirini koostuu varakkaammista kuin keskiverto niin siksi en ole ehkä hyvä arvioimaan.
Siis et ole nyt vissiin käsittänyt, että köyhällä ei ole rahaa kaikkeen tarpeelliseen.
Kovin köyhältä kyllä vaikutat ihan tämän aloituksen perusteella.