Croissantit Lidl vs Pirkka
Vaikka tykkään tosi paljon Lidlin paistopisteen tuotteista niin nyt täytyy sanoa että Pirkan pakastepaistovalmiit croissantit ovat niiiiin hyviä! Ei voi verratakaan Lidlin croissantteihin.
Lidlissä oli mun suosikkeja ne suklaatäytteiset croissantit. Harmi että ei enää myy niitä. Yrttikalkkunacroissantit, donitsit, mozzarellaleivät, rahkatyynyt, sämpylät ostan Lidlistä.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:25"]
Onko se nyt croissant vai croisant vai croi sant vai krois sant.
[/quote]Kroisos santteri
Liiterissä on kahdenlaisia perussarvia. Niitä halvempia, sekä kalliimpia maalaiscroisantteja. Ne maalaiscroisantit on kyllä vaikea päihittää..
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:25"]
[/quote]Kroisos santteri
[/quote]Oisko se voisarvi kuitenkin helpoin lausua ja kirjoittaa :)
Minkämakuisia ne maalaiscroisantit on? En ole koskaan maistanut, mutta nyt tuli himo!
Mun mielestä ne maalaiscroissantit on kuivia ja vähän palaneen ja hiukan liian suolaisen makuisia.
Huomio, siis sen jälkeen kun maistoin Pirkka croissantteja, aiemmin ei ollut valittamista Lidlin croissanteista.
-ap
Myös prisman paistopisteen croisantit on lidlin vastaavia maukkaampia. Lidlissä ne on jotenkin mauttomia. Muuten kaikki on liian suolaista lidlin paistopisteellä, minun makuuni.
Pirkan pakaste croisantit mitä kaupassa paistetaan siihen paistohyllyyn, ne tulevat Ranskasta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:44"]
Pirkan pakaste croisantit mitä kaupassa paistetaan siihen paistohyllyyn, ne tulevat Ranskasta.
[/quote]Niitä juuri maistoin ja seuraavaksi ostankin niitä pakasteena, nam.
https://www.k-ruokakauppa.fi/k-extra-puhakka/tuotteet/245603/pirkka-parhaat-voicroissant-6kpl-330g
Hyi hitto mitä mättöä te suuhunne pistätte.
Siis ootteko tosissanne? NE TULEE RANSKASTA??????? O.o
Suklaacookietkin kuulostavat hyviltä mahtaako olla hyviä?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:44"]Pirkan pakaste croisantit mitä kaupassa paistetaan siihen paistohyllyyn, ne tulevat Ranskasta.
[/quote] Aivan. Monet asiakkaat luulevat niitä suomalaiseksi ja kun heille selittää että alkuperämaa on Ranska, he järkyttyvät ja väittävät myyjää valehtelijaksi. Sitten huutavat kauppiaalle miten heitä on petetty ja huijattu
No Ranskassahan ne croissantit on keksittykin. Parempia ne siellä tekee. Täällä niistä väännettäis jotain porkkana tai ruiscroissantteja :DDD
Lidlin croissantit rules, kinkki-juustot njam!
Itse ostan croisanderit leipomosta kun on alakerrassa sellainen ja ovat kyllä maukkaita
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:22"]
Lidlin croissantit rules, kinkki-juustot njam!
[/quote]Ne täytetyt onkin hyviä mutta pirkka voittaa ne tavalliset.