Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijotetaanko teitä ihmisten ilmoilla?

Vierailija
30.07.2015 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:43"]Vainoharhaisuutta?
[/quote]

Totisinta totta. Sinua tarkkaillaan!

Vierailija
22/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki tuijottaa mua. En tiiä miks. Kaikki kyl sanovat et näytän v 2015 miss universumilta mut en usko et se tuijotus nyt SIITÄ johtuis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuijotusta? Katseet usein kohtaa, mutta koen sen ihan normaalina kanssakäymisenä. Mieluummin ihmistä katselee kuin seinää tai muuta rakenteita, tietä tai autoja.

Vierailija
24/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:43"]Vainoharhaisuutta? [/quote] Totisinta totta. Sinua tarkkaillaan!

[/quote]

Isoveli valvoo (ei big brother)

Vierailija
25/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarkkailii mua, kunnes aloin käyttää psykoosilääkkeitä. Ja lakkasin tarkkailemasta että kattooko kaikki mua.

Vierailija
26/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Kerroin tästä parhaalle ystävälleni, joka totesi, että luulen vain itsestäni liikoja (:D). Pyysin hänet mukaani ruokakauppaan ja sillä kerralla mm. yksi tyttö tuijotti niin, että törmäsi hyllyn päässä oleviin paristoihin ja paristot levisi lattialle (terveisiä vaan jos tunnistat itsesi :D). 

Mietittiin ystävän kanssa näytänkö joltain julkkikselta tms. mutta ei tullut kyllä mitään mieleen miksi ihmiset tuijottaa jatkuvasti. 

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:49"]

Mikä on tuijotusta? Katseet usein kohtaa, mutta koen sen ihan normaalina kanssakäymisenä. Mieluummin ihmistä katselee kuin seinää tai muuta rakenteita, tietä tai autoja.

[/quote]

Se, kun tunnet, että joku tuijottaa ja kun vihdoin vilkaiset, tuijottaja joko kääntää nopeasti katseen pois tai jotkut jopa jatkaa tuijotusta suoraan silmiin.

Vierailija
27/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyyläätään yleensä jos liikun yksin. Jos miehen tai kaverin kanssa niin ei juurikaan. Tai sit yksin ollessa kiinnittää huomiota enempi

Vierailija
28/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko. Mä en yleensä huomaa mitä ympärillä tapahtuu kun jossain liikun. Mä olisin ihan superhuono todistaja jossain jutussa kun oikeesti en kiinnitä mitään huomiota mihinkään.

Vierailija
29/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa huomata, että löytyy kohtalotovereita. Mua tuijotetaan kanssa. Ihan kaikki, nuoret ja vanhat , naiset ja miehet, kaikki tuijottaa. Olen pitänyt itseäni ihan supertaviksena, harmaavarpusena joka ei kiinnitä kenenkään huomiota. Nyt on kuitenkin alkanut tulla ajatuksia siitä, että olen jotenkin poikkeuksellisen ruma tai vastenmielinen muiden silmissä. Olen koittanut arvioida ulkonäköäni peilistä "muiden silmin", mutta itse näen peilistä täysin tavalliset kasvot. Kuitenkin tiedän, peili vääristää jonkin verran, enkä näe samaa minkä toiset ihmiset näkevät katsoessaan minua. Tämä on välillä todella ahdistavaa ja pelottavaa. :(

Vierailija
30/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa kun laitan lyhyen hameen.

Toisilla sitä vaan on karismaa.

Vierailija
31/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:25"]

Kyllä ainakin silloin, kun liikun lasten kanssa, joista toinen istuu pyörätuolissa.

[/quote]

Liikutko Espoossa? Huomaan usein jääväni katsomaan pyörätuolissa olevia ihmisiä tai vastaavia, koska samaistun hyvin herkästi poikkeaviin/erilaisiin ihmisiin.  

Vierailija
32/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain mukava katsella kauniita suomalaisia naisia :D:D:D:D

Tykkään katsella varsinkin äitejä pienten lasten kanssa, lieneekö vauvakuumetta;)

Vierailija
33/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse käyn joskus muuten vain vierailulla tai lomalla pikkukaupungissa, josta olen lähtöisin, niin siellä kaikki tuijottavat paljon ja ylivoimaisesti eniten lapset ja teinit. Tulee oikeasti mieleen, että eivätkö ole koskaan aikaisemmin ihmistä nähneet.

Vierailija
34/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:04"]

Tuijottaa kun laitan lyhyen hameen.

Toisilla sitä vaan on karismaa.

[/quote]

Sitäkö sanotaan karismaksi nykyään?

Vierailija
35/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuijotetaan, nuorena kävi kerran niin, että eräs nuori mies pöläytti autollaan hankeen kun unohti katsoa eteenpäin :-D .Kävelin vain pyörätiellä. Silloin olin missityyppi ja pituuttakin löytyy, enkä ruma ole vieläkään. Tuijotus on ujosta ahdistavaa.

Vierailija
36/40 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen laittautunut niin kyllä. Olen pitkä ja hoikka, meikkaan suht paljon ja hiukset ovat pitkät. Etenkin viihteelle lähtiessä, kunnolla pynttäytyneenä tulee katseita niin miehiltä kuin naisiltakin.

Vierailija
37/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/40 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. So What?

Vierailija
39/40 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä, miten on pukeutunut ja millä mielellä on. Jos on siistit kuteet päällä ja hyvä mieli, naiset välillä vilkuilee. Jos taas päinvastoin, saa olla rauhassa.

Tykkään kyllä siitä, jos naiset vähän tsekkailee. Etenkin uimarannoilla ja kylpylöissä tulee yllättävänkin ahnaita katseita välillä. -mies

Vierailija
40/40 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen näkymätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän