Onko komeillakin miehillä vaikea saada pilua?
Ihmettelen vaan kun yks ihan mielettömän ihana ja komea ja sportti mies valittaa kun ei saa naista.
On kyllä toisaalta aika nirso
Kommentit (23)
Tokihan komea mies varmasti pillua saa, mutta saa sitä rumempikin ja voi saada jopa komeata miestä paremminkin, jos on muut fasiliteetit kunnossa. Meillä miehillä on aivan liian monella sellaoinen käsitys, että jos ei ole komea ja tai varakas, niin ei ole mitään mahkuja. Toki on naisia, joille nuo kaksi, tai jompi kumpi niistä on tärkeitä, mutta ei läheskään kaikille.
Valtaosalle kelpaa ihan tavalliset miehet, joilla ei sitä varallisuuttakaan kummoisesti ole. Minä olen siitä elävä esimerkki. Melko tavallisen näköinen jantteri ja totaalisen persaukinen. Silti tuon otsikossa yhdellä ällällä mainitun värkin suhteen minulla on ollut ylitarjontaa koko aikuisikäni.
Naiset eivät ole läheskään niin visuaalisia kuin miehet, joten se ulkonäkökään ei korostu naisten kriteereissä lähellekään samalla tavalla kuin meillä miehillä. Naiset haluaa enemmän särmää ja karismaa ja ennen kaikkea miehen joka ymmärtää naista. Tietty hauskuus ja huumorintaju myös tärkeitä naisille.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:28"]On se vaikeaa, kun pitäisi naisen vielä tajuta muustakin kuin meikeistä ja muodista. Ulkonäkö ei merkitse mitään, jos pään sisällä ujeltaa tuuli tyynelläkin. [/quote] Häh?
[/quote]
Tässä on juuri esimerkki, joka ei pääse jatkoon.