Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun paras vinkkisi laihduttajalle?

Vierailija
30.07.2015 |

Otsikko. Etenkin normaalipainon sisällä laihduttajalle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:59"]

Ei se määrä, vaan laatu.

[/quote]

Mulla toisinpäin; ei se laatu vaan määrä. Tuun hulluksi jos pitää koko ajan kieltäytyä. Mieluummin syön vähemmän just sitä ruokaa mikä sattuu kulloinkin huvittamaan. Lasken kaloreita.

Vierailija
22/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:34"]

Ei se määrä, vaan laatu.

[/quote]

Mulla toisinpäin; ei se laatu vaan määrä. Tuun hulluksi jos pitää koko ajan kieltäytyä. Mieluummin syön vähemmän just sitä ruokaa mikä sattuu kulloinkin huvittamaan. Lasken kaloreita.

[/quote]

Sama. Tai siis onhan silläkin väliä mitä suuhunsa pistää, mut mielummin syön pieniä määrä ja saan nauttia erilaisista mauista. Ja kun niihin pieniin määriin tottuu, niin ei tee mielikään niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta - muuta elintapojasi.

Vierailija
24/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:33"]

Ei se määrä, vaan laatu.

[/quote]

No kyllä se määräkin! 

[/quote]

Joo, kyllä määrä loppujen lopuksi määrääkin. Mutta  kun syö oikeanlaista ruokaa, niin nälänhallinta on kunnossa, joten ei tule syötyä yli tarpeensa. Eikä ole mielitekoja makean syömiseen.

Tiedän kyllä, että tätä on vaikea uskoa, mutta ei tämä uskon asia olekaan.

Vierailija
25/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kävelemään! Joka päivä 1h, ihan sama mitä vauhtia (koeta saada reippaita lenkkejä kuitenkin myös). Kun laiskottaa, juon kalorittoman energiajuoman niin johan alkaa jalka vipattamaan! Hanki kotiin käsipainot ja tee youtubesta jumppavideoita.

Älä rajoita itseäsi liikaa. Päätä mistä haluat luopua ja mistä et. Itse en esim halua luopua mäkkärin juustohampurilaisista, joten saan käydä syömässä sellaisen muutaman kerran viikossa (lasken kaloreihin). Kun päätin näin, en käykään enää niin usein edes mäkissä! Luovuin itse leivästä, sokerilimppareista ja energiajuomista ja "elokuvamätöstä" (miehen kanssa rakastetaan katsoa leffoja ja tuli aina ostettua "perussetti" sipsiä, dippiä, irtokarkkia, limpparia... yök!). Elokuvamättönä toimii nyt kourallinen pähkinöitä, riisikakut ja kurkku ja tomaatti. 

Olen pudottanut nyt 10kg ja olen normaalipainoinen. Painolla ei oikeastaan mulle ollut edes väliä, vaan sillä jatkuvalla väsymyksellä ja "en jaksa"-ololla. Nykyisin olo on tosi pirteä ja olen alkanut pitämään liikunnasta.

Vierailija
26/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tietoisesti olemaan miettimättä ruokaa.

Vierailija
27/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata lihaskuntoasi. Kulutat enemmän myös levossa.

Vierailija
28/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä pitää hyvin nälkää ja siinä on paljon kuitua. Päälle sipaisu vaikka Beceliä, että tulee riittävästi tärkeitä rasvahappoja. Rasvaton maito hyvä janojuoma. Nämä nyt ensin.

Vierailija
29/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itsellesi paljon tekemistä ja mene ajoissa nukkumaan. Tämä vie aikaa syömiseltä/ajatukset pois syömisestä. Mieti rehellisesti mikä laihdutustyyli sopii juuri sinulle parhaiten, tällöin onnistuminen on helpompaa. Esim. jos tykkäät suolaisesta ja rasvaisesta ruuasta niin karppaa, jos makeasta ja kevyestä niin sitten kannattaa syödä vaikkapa hedelmäpainotteisesti. Älä seuraa muotidieettejä vaan kuuntele omaa kroppaasi.

Vierailija
30/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi urheilumuoto, jota ihan oikeasti tosissaan halut tehdä päivittäin. Hurahda. Syö säännöllisesti. Älä stressaa syömisistä ja liikkumisista.

T. Nainen 172cm/58kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä