Naapuri ja aiheettomat valitukset
Naapurin dementikkomummo oli tehnyt taas valituksen meistä, kuulemma koira haukkuu kaiken päivää aina kun ollaan töissä. Ihan hyvä muuten mutta vain mies menee töihin ja minä jään aina lasten kanssa kotiin, eikä meillä edes ole koiraa. :D
Kommentit (6)
Ole kiitollinen että vain valittaa. Jossain vaiheessa se saattaa ruveta osallistumaan elämäänne hakkaamalla seiniin mitä ihmeellisempiin kellonaikoihin.
Asuin kerran taloyhtiössä, jossa yksi naapuri valitti jatkuvasti ilman syytä muista. Tämä valittaja sai itse varoituksen perättömistä valituksistaan.
No joo, ei sentään käynyt yhtä pahasti kuin meille. Jätin kerran etuoven lukitsematta, kun mies meni kauppaan ja unohti ottaa avaimet, ja minä halusin ottaa päiväunet rankkojen yövuorojen takia. Noh, heräsin vähän aikaa torkuttuani askeleihin ja ajattelin että mies tuli kaupasta, mutta... askeleet eivät kuullostaneet mieheni askeleilta. Menin tarkistamaan kuka tuli ja naapurin mummo seisoi keskellä keittiötä. Oli jo pitkän aikaa käynyt aina meidän lähdettyä kokeilemassa laitettiinko me ovi lukkoon... vitutti ihan vähäsen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:27"]No joo, ei sentään käynyt yhtä pahasti kuin meille. Jätin kerran etuoven lukitsematta, kun mies meni kauppaan ja unohti ottaa avaimet, ja minä halusin ottaa päiväunet rankkojen yövuorojen takia. Noh, heräsin vähän aikaa torkuttuani askeleihin ja ajattelin että mies tuli kaupasta, mutta... askeleet eivät kuullostaneet mieheni askeleilta. Menin tarkistamaan kuka tuli ja naapurin mummo seisoi keskellä keittiötä. Oli jo pitkän aikaa käynyt aina meidän lähdettyä kokeilemassa laitettiinko me ovi lukkoon... vitutti ihan vähäsen.
[/quote]
extreme kyylämummo :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:27"]No joo, ei sentään käynyt yhtä pahasti kuin meille. Jätin kerran etuoven lukitsematta, kun mies meni kauppaan ja unohti ottaa avaimet, ja minä halusin ottaa päiväunet rankkojen yövuorojen takia. Noh, heräsin vähän aikaa torkuttuani askeleihin ja ajattelin että mies tuli kaupasta, mutta... askeleet eivät kuullostaneet mieheni askeleilta. Menin tarkistamaan kuka tuli ja naapurin mummo seisoi keskellä keittiötä. Oli jo pitkän aikaa käynyt aina meidän lähdettyä kokeilemassa laitettiinko me ovi lukkoon... vitutti ihan vähäsen.
[/quote]
extreme kyylämummo :D
[/quote]
Ei hitto xD onneksi ei ole itselle sattunut kohdalle ihan noin kyttäysintoisia naapureita vaikka täällä pari mummelia asuukin.
Jjuuh, tuttua hommaa. Tosin meillä alakertanaapuri valitti lasten riehumisesta ja kiljumisesta. Meillä on vain yksi lapsi ja sekin teini....