Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestän kok/rkp mutta olen vihreämpi kuin Vihreitä äänestävä ystäväni!

Vierailija
30.07.2015 |

Ystävälläni on kolme lasta, ykstiyisautoilevat todella paljon, käyvät useasti lentokoneella ulkomailla eivätkä kierrätä jätteittään OLLENKAAN (kaikki menee sekajätteeseen). 

Onkohan tälläinen yleistäkin? Antaako se jotain mielenrauhaa että äänestää vihreästi, jolloin voi sitten toimia vähemmän vihreästi? 

Hm.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten?

Vierailija
2/6 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne ympäristöasiat ole ainoa asia, jonka takia Vihreitä äänestetään. Joku voi äänestää heitä (etenkin kuntavaaleissa) myös kaupunkisuunnittelunäkemystensä ansiosta ja niin edelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan kaverisi ajattelee että äänestin vihreitä vaikka olen rikkaampi kuin porvareita äänestävä kamuni

Vierailija
4/6 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihreät ole luonnonsuojelupuolue.

Vierailija
5/6 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:27"]

Ja varmaan kaverisi ajattelee että äänestin vihreitä vaikka olen rikkaampi kuin porvareita äänestävä kamuni

[/quote]

Miksi se olisi rikkaampi tai luulisi olevansa rikkaampi kuin minä? Asuu Keravalla, me asutaan Helsingin keskustassa isohkossa kolmiossa. Ei niillä mikään hieno auto ole, joku perus honda. AP

Vierailija
6/6 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:27"]

Eipä ne ympäristöasiat ole ainoa asia, jonka takia Vihreitä äänestetään. Joku voi äänestää heitä (etenkin kuntavaaleissa) myös kaupunkisuunnittelunäkemystensä ansiosta ja niin edelleen. 

[/quote]

Vihreiden kaupunkisuunnittelunäkemys on yksityisautoilua vastaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi