Miten olla kauniimpi? Opettakaa! :D
Olen siis 22-vuotias ja koko elämäni ollut sellainen "poikatyttö", olen ihan suhteellisen luonnonkaunis (luojan kiitos) joten en ole mikään suohirviö ilman meikkiä ja tukan laittoa.
Haluaisin kuitenkin näyttää huolitellulta, mikä on etenkin hiusten kannalta vaikeaa. Hiukseni ovat vähän omapäiset, eivät pysy siistinä oikein millään vaan koko ajan saisi olla kampaamassa. Alkavat hapsottamaan ja näyttävät räjähtäneeltä. Millainen kampaus/aineet olisivat hyvät? Ovat tällä hetkellä olkapäille saakka.
Ja sitten tuo meikkipuoli. :D En osaa meikata OLLENKAAN, eli mistä olisi hyvä aloittaa? Vahva meikki ei sovi minulle (näytän jotenkin halvalta) eli joku ihan minimaalinen määrä meikkiä olisi kiva, mutta sellainen että se näyttäisi huolitellulta. En haluaisi käyttää kovin paljoa mitään naamatököttejä, koska ihoni on hyvässä kunnossa enkä halua pilata sitä. Ainoa vika kasvojen ihossa on järkyttävän tummat silmänaluset (ollut lapsesta saakka) joita ei saa piiloon oikein mitenkään. Ovat varmaan periytyvää, koska äidilläni on samanlaiset, samoin mummillani.
Kommentit (3)
Niin ja poskipuna unohtui, se on hyvä olla perusmeikissä, saa vähän eloa kasvoille.
T. 2
Suosittelen esim. Make up Storen- meikkaus koulua. Siis näitä 1h mittaisia, joissa sinulle tehdään haluamasi meikki ja meikkaaja samalla opettaa meikintekoa. Tämän jälkeen saat valita itsellesi meikkejä kurssin hinnalla (60e oli vielä jokunen vuosi sitten) Meikit on laadukkaita ja ainakin itse sain kokeneena ja taitavana meikkaajana uusia ideoita ja vinkkejä meikkaajalta. Eli ainakin minulle osui erittäin taitava meikkaaja kohdalle :) Tekevät asiakkaan toiveiden mukaan mitä vain pienestä ehostuksesta tummaan juhlameikkiinkin :)
Hiusksia hoidat niillä aineilla, jotka sopivat hiustyypillesi! :) Helppo ja siistin näköinen kampaus on perusponnari tai nuttura. Pysyy hiukset pois kasvoilta. Eikä vie aikaa. Jos enemmän haluat nähdä vaivaa, niin voit kihartaa..
Jos on kerran hyvä iho, osta jotain bb-voidetta tai kevyttä meikkivoidetta tai ilman mitään, pelkän kasvovoiteen kanssa, voit peittää vain tummat silmänaluset jollain peitepuikolla. Perusmeikkiin siis katsot ihon kuntoon + ripsiväriä. Jos haluat jotain lisää, huolittele kulmat kulmkynällä ja laita huulikiiltoa tai punaa.