Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kostaa yhdelle miehelle päästäkseni hänestä eroon

Vierailija
30.07.2015 |

...henkisesti. Hän sai minut pauloihinsa antamalla huomiota niin kauan, että ihastuin. Luulin hänen huomiotaan tunteiksi minua kohtaan ja tulin todella onnelliseksi. Kunnes mies pudotti pommin ja sanoi, ettei haluakaan minua tai suhdetta. 

Tämä tapahtui vaikka hänen piti tietää, että olen haavoittuvainen tällaisissa asioissa, siksi pelkkä hänen jättämisensä ei nyt riitä. Janoan kostoa. 

Toinen olisi tietenkin kertoa hänelle, että olin haavoittuvainen ja koin hänen vain hyväksikäyttäneen minua. Vedota tavallaan hänen omatuntoonsa ja tunteisiinsa hänen tehtyään virheen, koska ei se nyt ihan pelkkä vahinko olllut. Mutta minun on aika vaikea puhua sellaista hänelle, koska mun on vaikea puhua siitä puolesta kenellekään. Mutta haluan, että hän kärsii, niin kuin minäkin olen kärsinyt hänen takiaan. Kosto elää!

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä vitun tyhmiä idiootteja kaikki paitsi numero 80! Nyt kun luin ketjun uudestaan, niin kaikki vain normina olettaa, että tämä mies on jotenkin normaali. Ettekö ole koskaan kuulleet Auervaarasta? "Miten se sai kaikki ihastumaan, taatusti on ollut vaan ihan normaali. Me se pystytään sanomaan, vaikkei oltu edes paikalla." 

Mitään, mitä aloittaja sanoo, ei voida uskoa. Olette todella rajoittuneita. Mutta numeron 80 takia ketju oli hyödyllinen kuitenkin. 

ap

Vierailija
142/166 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sä jaksat... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:29"]

Tän on pakko olla provo, ei noin itsekeskeistä, ylimielistä ja harhaista ihmistä voi olla :D

[/quote]

Ei kun mä oon vaan erilainen, sanoinhan mä.

ap

[/quote]

Verrattuna keneen?!

[/quote]

Niihin joilla ei ole mielenterveysongelmia.

[/quote]

Ilmankos et pärjää normaaleissa ihmissuhteissa. Kyllä sen verran pitää olla mielenterveysongelmia, että pärjää tässä yhteiskunnassa. 

Vierailija
144/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:24"]

Ja 32-vuotiaaksi sillä oli ollut 1 naiskokemus. Senkin se oli itse 2 kk jälkeen lopettanut, kun kuulemma koki, ettei kyennyt "olemaan miehenä siinä". En sitten tiedä, mitä se tarkoitti. 

ap

[/quote]

Nainen ei antanut kakkosta. Selvä Bi mies, eikä ole sinusta sen takia oikeasti kiinnostunut. 

Voit ap. huokaista helpotuksesta. Vika on miehessä! T: mies

Vierailija
145/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö niitä olikin apn lisäksi monta keitä mies yritti. Etköhän itse ole tulkinnut väärin, mies on ollut sulle kurssikaveri ja muillekkin, muut on ymmärtäneet sen ja olleet takaisin kavereita itsekkin, sinä harhoissa luulet että olit erityinen hänelle. Siksi hän nyt jarruttaa ettet enää luule ja siksi vihjailee että on ollut muitakin kiinnostuneita. Näkee miten sinä roikut ja yrittää torjua sinut hienovaraisesti ettet menetä itse kunnioitusta.

Vierailija
146/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:15"]

No olettaisin hänen polleana kertoneen, jos olisi kyennyt jonkun saamaan joten miksi ihmeessä se ei olisi mainostanut asiaa? Kertoi muutamasta tapauksesta, jossa naiset ois halunneet olla hänen kanssaan, mutta hän ei sit ollut ryhtynyt, kyennyt tai jotain.

ap

[/quote]

Ei se mitään amerikantiedettä ole! Miesten seurassa nyt voi leikkiä suurta panomiestä, mutta naisten seurassa pitää esitetään, että poikuus on vieläkin tallella. :D Kaikki naiset haluaa minut, mutta minä haluan vain sinut, oih!

[/quote]

No ei sillä ole ollut ketään, tiedän, että se ois retostellut siitä mulle kyllä. Ei se enää siinä vaiheessa koittanut huijata minua. Mies koki silloin jo alemmuuta kokemattomuudestaan silloin kun tutustuimme. 

ap

Vierailija
147/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viisitoistavuotiaana eräs tyttö vihastui minulle kovasti vähän samanlaisesta, olin kuulemma leikinnyt hänen sydämmellään tms hömppää, kun sitten meninkin toisen kanssa. Itse en ollut edes huomannut että hän oli ihastunut. Hänestä kyllä sitten tuli loistoyksilö vanhempana, tasapainoinen ja fiksu tohtori. 

Oliko tässä jo APn ikä jossain?

Vierailija
148/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:46"]

Ai nytkö niitä olikin apn lisäksi monta keitä mies yritti. Etköhän itse ole tulkinnut väärin, mies on ollut sulle kurssikaveri ja muillekkin, muut on ymmärtäneet sen ja olleet takaisin kavereita itsekkin, sinä harhoissa luulet että olit erityinen hänelle. Siksi hän nyt jarruttaa ettet enää luule ja siksi vihjailee että on ollut muitakin kiinnostuneita. Näkee miten sinä roikut ja yrittää torjua sinut hienovaraisesti ettet menetä itse kunnioitusta.

[/quote]

Koitti hurmata useita, luuletko ettei miehet niin tee?! Haloo. Muut eivät (paitsi yksi toinen lisäkseni) vain lähteneet siihen, vaan kommentoivat (kun olin jo ihastunut), että "kaikki on ihastuneita Xxxxx:ään". Näkivät sen teatterin läpi :(

ap

Vierailija
149/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ime persettä ap, olet pelle

Vierailija
150/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:47"]

Itse viisitoistavuotiaana eräs tyttö vihastui minulle kovasti vähän samanlaisesta, olin kuulemma leikinnyt hänen sydämmellään tms hömppää, kun sitten meninkin toisen kanssa. Itse en ollut edes huomannut että hän oli ihastunut. Hänestä kyllä sitten tuli loistoyksilö vanhempana, tasapainoinen ja fiksu tohtori. 

[/quote]

Lohduttelet sitten itseäsi moisella? Jäitkö siis sittenkin kakkoseksi?

ap

Vierailija
151/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sitäpaitsi huomannut kyllä, että ihastuin. No totta kai, kun luovutti vasta sitten, kun sai sen tapahtumaan, eli tiesi tasan tarkkaan, mitä tekee. Sitten oli aika muka mullepäin huomata, että oho, en mä itse mitään nyt halunnutkaa... Mitä nyt vähän leikkiä tunteillasi. Luulin vain, että kärsit hiljaa keskenäsi.

ap

Vierailija
152/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies sai kaikki ihastumaan itseen? Ei hän ole muitten tunteisiin syyllinen, liekkö tajuaa itsekkään sitä. Ja siitä porukalla jauhoitte! En usko tätä juttua.

Vierailija
153/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:52"]

[/quote]

ap

[/quote]

No en tiedä lohduttelemisesta, mutta voisi kyllä sanoa että jäin kakkoseksi sitten joskus kolmekymppisenä, minusta ei tullut tohtoria, ja hän otti miehekseen toisen tohtorin.

Mutta se ikäsi, mikä se oli?

Vierailija
154/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:02"]

[/quote]

ap

[/quote]

No en tiedä lohduttelemisesta, mutta voisi kyllä sanoa että jäin kakkoseksi sitten joskus kolmekymppisenä, minusta ei tullut tohtoria, ja hän otti miehekseen toisen tohtorin.

[/quote]

Eikös ap ollut jo kolmekymppinen? Uskomatonta kyllä. Mutta tätä miestä säälin, taisi saada tästä tuttavuudesta itselleen mielenvikaisen stalkkerin vaivoikseen...

Vierailija
155/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:59"]

Miten mies sai kaikki ihastumaan itseen? Ei hän ole muitten tunteisiin syyllinen, liekkö tajuaa itsekkään sitä. Ja siitä porukalla jauhoitte! En usko tätä juttua.

[/quote]

No ei kaikkia, mutta niin, että sen pistivät nekin merkille, jotka eivät ihastuneet. Ja tajusi tasan tarkkaan. Se, että sai naiset ihastumaan, olikin kaikki, mihin se mies pystyy, ja mitä hän haki, kunpa olisin vain ajoissa nähnyt sen kristallipallosta. 

ap

Vierailija
156/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:11"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Eikös ap ollut jo kolmekymppinen? Uskomatonta kyllä. Mutta tätä miestä säälin, taisi saada tästä tuttavuudesta itselleen mielenvikaisen stalkkerin vaivoikseen...

[/quote]

Lue ketju ja näytä, missä oon stalkannut häntä? Justhan sanoin muutenkin, että en aio vastata (jos vaan pystyn olemaan vastaamatta) jos hän on yhteydessä vielä. Itse en ole 7 kk ottanut yhteyttä. Vitun kova stalkkeri ja riippakivi todellakin.

ap

Vierailija
157/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:11"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lue ketju ja näytä, missä oon stalkannut häntä? Justhan sanoin muutenkin, että en aio vastata (jos vaan pystyn olemaan vastaamatta) jos hän on yhteydessä vielä. Itse en ole 7 kk ottanut yhteyttä. Vitun kova stalkkeri ja riippakivi todellakin.

ap

[/quote]

7 kk, kahvilla käynnin jälkeen ja silti täällä vuodatat? Oliko kuppi kahvia liikaa?

Vierailija
158/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla oli vääriä puruja keittimessä.

Vierailija
159/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Moni on ollut vuosia kiinni henkisesti jollain tasolla (jopa arkea häiritsevästi) miehessä, jota ei saanut. 

ap

Vierailija
160/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään sitten kyllä tosi yksinäiseksi, kun tästä irtaudun... :((( On ollut jotain ajateltavaa, sit ei enää ole :'(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän