Haluaisin kostaa yhdelle miehelle päästäkseni hänestä eroon
...henkisesti. Hän sai minut pauloihinsa antamalla huomiota niin kauan, että ihastuin. Luulin hänen huomiotaan tunteiksi minua kohtaan ja tulin todella onnelliseksi. Kunnes mies pudotti pommin ja sanoi, ettei haluakaan minua tai suhdetta.
Tämä tapahtui vaikka hänen piti tietää, että olen haavoittuvainen tällaisissa asioissa, siksi pelkkä hänen jättämisensä ei nyt riitä. Janoan kostoa.
Toinen olisi tietenkin kertoa hänelle, että olin haavoittuvainen ja koin hänen vain hyväksikäyttäneen minua. Vedota tavallaan hänen omatuntoonsa ja tunteisiinsa hänen tehtyään virheen, koska ei se nyt ihan pelkkä vahinko olllut. Mutta minun on aika vaikea puhua sellaista hänelle, koska mun on vaikea puhua siitä puolesta kenellekään. Mutta haluan, että hän kärsii, niin kuin minäkin olen kärsinyt hänen takiaan. Kosto elää!
Kommentit (166)
Ja sä luulet että sitä äijää enää kiinnostaa mitä uliset?
"Kunnes mies pudotti pommin ja sanoi, ettei haluakaan minua tai suhdetta"
"Tämä tapahtui vaikka hänen piti tietää, että olen haavoittuvainen tällaisissa asioissa, siksi pelkkä hänen jättämisensä ei nyt riitä"
Kultapieni et sä voi miestä "jättää" jos se ei alunperinkään halunnut olla sun kanssa.
Eli suomeksi annoit seksiä miehelle ja kuvittelit saavasi parisuhteen ja nyt vituttaa?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:19"]
Eli suomeksi annoit seksiä miehelle ja kuvittelit saavasi parisuhteen ja nyt vituttaa?
[/quote]Eivät ole tavanneet. Tiedän tapauksen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:19"]
[/quote]Eivät ole tavanneet. Tiedän tapauksen.
[/quote]Ap:lla on siis mt-ongelma, vilkas mielikuvitus ja hautoo kostoa? Ei hyvää päivää!
Ja 32-vuotiaaksi sillä oli ollut 1 naiskokemus. Senkin se oli itse 2 kk jälkeen lopettanut, kun kuulemma koki, ettei kyennyt "olemaan miehenä siinä". En sitten tiedä, mitä se tarkoitti.
ap
Tän on pakko olla provo, ei noin itsekeskeistä, ylimielistä ja harhaista ihmistä voi olla :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:08"]
Varmaan siks sillä ei oo, kun naisen pitäisi olla Claudia Schiffer ja sit normaali henkisesti, mukava, ajatella miestä kaikessa ja palvoa varmaan jne jne. Kukaan jonka se sais ei sit ookaan kiva. Sillä on varmaan se syndrooma, jossa et halua kerhoon, joka hyväksyisi sinut jäseneksesi. No, itsellä vähän samaa :((
ap
[/quote]
*reps*
Totta kai jokainen haluaa normaalin henkisesti, mukavan, miestä ajattelevan ja palvovan jne. Se on luonnollista haluta olla ykkönen toisen elämässä. Ja jos toinen tapailun aikana huomaa, että toinen ei olekaan niin mukava kuin aluksi näytti niin ei sellaisen kanssa suhdetta jatketa hautaan asti ettei toiselle tule paha mieli.
[/quote]
Haluta olla ykkönen toisen elämässä, niinpä niin. Tuskin tuo mies kykenee koskaan elämään niin kenenkään kanssa, että tämä tuntisi olevansa ykkönen sille. Sen verran on itsekeskeinen ja tasapainoton. Kannattais suosiolla uskoa se itsestään, että naisilla on elämässään muutakin kuin hänen palvomisensa.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:29"]
Tän on pakko olla provo, ei noin itsekeskeistä, ylimielistä ja harhaista ihmistä voi olla :D
[/quote]
Ei kun mä oon vaan erilainen, sanoinhan mä.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:15"]
No olettaisin hänen polleana kertoneen, jos olisi kyennyt jonkun saamaan joten miksi ihmeessä se ei olisi mainostanut asiaa? Kertoi muutamasta tapauksesta, jossa naiset ois halunneet olla hänen kanssaan, mutta hän ei sit ollut ryhtynyt, kyennyt tai jotain.
ap
[/quote]
Ei se mitään amerikantiedettä ole! Miesten seurassa nyt voi leikkiä suurta panomiestä, mutta naisten seurassa pitää esitetään, että poikuus on vieläkin tallella. :D Kaikki naiset haluaa minut, mutta minä haluan vain sinut, oih!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:31"]
[/quote]
ap
[/quote]
Verrattuna keneen?!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:31"]
[/quote]
ap
[/quote]
Verrattuna keneen?!
[/quote]
Niihin joilla ei ole mielenterveysongelmia.
Oiisi kyllä kiva tavata tuo mies.
Pakko maistella viiniä näitä lukiessa. Ihanaa vuodatusta :))
Minäminäminä. Lopeta nyt jo herranjestas.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:38"]
Pakko maistella viiniä näitä lukiessa. Ihanaa vuodatusta :))
[/quote]
;)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:08"]
Varmaan siks sillä ei oo, kun naisen pitäisi olla Claudia Schiffer ja sit normaali henkisesti, mukava, ajatella miestä kaikessa ja palvoa varmaan jne jne. Kukaan jonka se sais ei sit ookaan kiva. Sillä on varmaan se syndrooma, jossa et halua kerhoon, joka hyväksyisi sinut jäseneksesi. No, itsellä vähän samaa :((
ap
[/quote]
*reps*
Totta kai jokainen haluaa normaalin henkisesti, mukavan, miestä ajattelevan ja palvovan jne. Se on luonnollista haluta olla ykkönen toisen elämässä. Ja jos toinen tapailun aikana huomaa, että toinen ei olekaan niin mukava kuin aluksi näytti niin ei sellaisen kanssa suhdetta jatketa hautaan asti ettei toiselle tule paha mieli.
[/quote]
Haluta olla ykkönen toisen elämässä, niinpä niin. Tuskin tuo mies kykenee koskaan elämään niin kenenkään kanssa, että tämä tuntisi olevansa ykkönen sille. Sen verran on itsekeskeinen ja tasapainoton. Kannattais suosiolla uskoa se itsestään, että naisilla on elämässään muutakin kuin hänen palvomisensa.
ap
[/quote]
Anteeksi mutta jos joku vaikuttaa tasapainottomalta niin se olet sinä. Käytkö jo terapiassa?
Ajattelet ja analysoit liikaa tätä tilannetta. jatka vain elämääsi, äläkä ota tästä mitään vaivaa tai stressiä