Vihaan sanaa HESA
Niin kuvottavan kuuloinen ja nimenomaan tuo mieleen Hesburgerin.
Kommentit (28)
HesE on hesburger hesalaisidiootti.
Tykkään kyllä enemmän kuin stadi-sanasta.
Ai. Mulle ihan neutraali, itseasiassa ihan käyttis(kuinka paljon sana käyttis ärsyttää?) Olenkin syntyjäni hesalainen. Nih!
Hesa = Helsingin Sanomat. Digiversion lukee se, joka löytää näköislehden. Näköislehti on aika piilossa ja sitä ei tavan tallaaja heti löydä.
Minä en pidä seuraavista sanoista: jeesusteippi, pieruverkkarit ja paituli.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:06"]
Hesa = Helsingin Sanomat. Digiversion lukee se, joka löytää näköislehden. Näköislehti on aika piilossa ja sitä ei tavan tallaaja heti löydä.
[/quote]
Joo, mun mummolle, joka on 95. Muille se on Helsinki. Nih.
Mua kanssa alkaa ärsyttämään heti jos kuulen että joku puhuu hesa. Ei oo olemassa mitään hesaa. On vaan stadi tai helsinki.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:14"]
Mua kanssa alkaa ärsyttämään heti jos kuulen että joku puhuu hesa. Ei oo olemassa mitään hesaa. On vaan stadi tai helsinki.
[/quote]
On, on. 38 vuotta asuin Hesassa. Nykyäänkin siellä tulee käytyä. Siis Hesassa. Nih!
Kaupunki staden eli stadi. Siis ainoa kaupunki suomessa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:14"]
[/quote]
On, on. 38 vuotta asuin Hesassa. Nykyäänkin siellä tulee käytyä. Siis Hesassa. Nih!
[/quote]
Hiljaa, pää hajoo.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:14"]
[/quote]
[/quote]
Turpa kiinni.
Sama täällä. Mutta Hesburger on Hese eli ei kyllä tule siitä se mieleen. Inhoon sitä vaan niin paljon. Se on Helsinki.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:59"]Tykkään kyllä enemmän kuin stadi-sanasta.
[/quote]
Seki on aika väärin, stadi viittaa Helsingin keskustaan. Tosi noloa jos joku landelainen sanois menevänsä Stadiin visiitille :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:06"]Hesa = Helsingin Sanomat. Digiversion lukee se, joka löytää näköislehden. Näköislehti on aika piilossa ja sitä ei tavan tallaaja heti löydä.
[/quote]
Se on HESARI. Ihme hölömö olet.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:08"]Minä en pidä seuraavista sanoista: jeesusteippi, pieruverkkarit ja paituli.
[/quote]
Just parhaita. Ei paituli tosin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:59"]Tykkään kyllä enemmän kuin stadi-sanasta. [/quote] Seki on aika väärin, stadi viittaa Helsingin keskustaan. Tosi noloa jos joku landelainen sanois menevänsä Stadiin visiitille :D
[/quote]
Stadi viittaa koko helsinkiin. Se on hyvä jos se osaa sanoa stadi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:00"]
Ai. Mulle ihan neutraali, itseasiassa ihan käyttis(kuinka paljon sana käyttis ärsyttää?) Olenkin syntyjäni hesalainen. Nih!
[/quote]
Olet syntyjäsi Helsinkiläinen, Stadilainen, mutta ilmeisesti kasvanut jossain muualla koska kukaan täällä koko ikänsä asunut ei kutsuisi itsesään Hesalaiseksi!
Hesa sanaa käytää vaan junantuomat turkulaiset!