Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika aikoo muuttaa syksyllä omaan asuntoon!

Vierailija
29.07.2015 |

Täyttää siis ensi kuussa 18 ja alkaa etsimään jo vuokra-asuntoa itselleen. Millä rahalla hän kuvittelee pärjäävänsä? Miksi hän edes haluaisi muuttaa, kun kotona hänestä pidettäisiin vielä huolta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan itsenäistymiseksi.

Vierailija
2/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen. Et voi estää. Aika outoa, jos 18-vuotiaasta täytyy vielä pitää huolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojan mennä :) Muista kysellä pärjäämisiä. Ole onnellinen ja auta poikaa. Varmasti arvostaa

Vierailija
4/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Kasvatyö vaikuttaa ainakin näiltä osin onnistuneelta.

Vierailija
5/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-23-vuotiaat tarvitsevat vielä vanhempiensa huolenpitoa. Parempi nuoren on kotona. 

Vierailija
6/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut pojan kanssa asiasta mm. mistä aikoo saada rahaa ja miten hankkii asunnon? Onko pojalla käsitystä mitä vuokra-asunnot maksaa ja mitä ruoka maksaa? Josko vaikka poika itse laskisi kuinka paljon syö viikossa ja miten paljon rahaa ruokaa, sähköön, veteen, vuokraan, liikkumiseen ym. menee rahaa kuukaudessa. Jos saa töitä niin muutto on mahdollinen, mutta muuten ei ellette te maksa hänelle kuluja, mutta sehän mitään itsenäistymistä ole ja karu elämä iskee vastaan, kun joku päivä ette sitten rahaa antaisikaan.

Vierailija
7/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin 16-vuotiaana itä-suomen pikkukylästä Helsinkiin. Hyvin on pärjätty. Toki olen nainen.

Vierailija
8/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut heitettiin pellolle kun täytin 18 enkä saanut mitään apua

Vierailija
9/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha.... Arvaa vaan mitä muijia se päästää asuntoonsa.. Siinä vastaus kaikkiin kysymyksiisi...:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi