Kuka särki sun sydämen ja miten?
Mun sydämen rikkoi Juho. Petti ja jätti. Olin enemmän in love kuin koskaan, luulin että siinä oli se ”mun elämän mies”. Lyhyestä virsi kaunis: hänelle mä en vaan ollut tarpeeksi. Edelleen on sydän palasina.
Kommentit (34)
Juha. Hänelle ei riittänyt yksi. Menin tosi rikki tajutessani sen ja luulin etten pääse enää ikinä jaloilleni. Olin todella rikki... Toisin kuitenkin kävi, pääsin yli ja itsetuntoni kasvoi kohisten. Ja yllätyksekseni hän haluaisi pitää vielä yhteyttä. Mutta minä en. Hän ei enää aiheuta minulle mitään tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami. Jäi kiinni pettämisestä. Nyt naimisissa ja aivan varmasti pettää vieläkin.
Pettää ainoastaan jos joku nainen huo***a, muuten se ei ole mahdollista.
Älä viitsi provoilla.
Teoriasi mukaan asia menisi näin: mies ei pettäisi esimerkiksi raiskatessaan eikä ollessaan miehen tai she-malen tai sukupuolettoman tai hermafrodiitin kanssa.
En kirjoittanut rikollisuudesta tai muistakaan perversioista, ne tulivat sinulta.
Minä kirjoitin vain totuuden - mies ei koskaan pettäisi jos yksikään nainen ei huorailisi. Onko tämä totuus sinulle vaikeaa ymmärtää?
Rikkovat entiset kaverit ketkä ei jättäneet rauhaan.
Siskoni, tappoi itsensä. Yritti ensin monta kertaa. Meistä kukaan ei osannut auttaa häntä ja tuntui toivottomalta, samalla pelkäsi niin paljon hänen puolestaan. On vaikea päästä yli siitä, ettei asioita voi enää edes yrittää korjata. En tiedä mitä ajatella, ajatukset sinkoilevat sen ympärillä. Ainakaan ei kärsi enää. Toisaalta sitä miettii mitä kuoleman jälkeen oikein on. Jos voisikin tavata vielä joskus, saanko siitä luulosta rauhan... Rauha hänen muistolleen sydämissämme... Mitä menitkään tekemään...
Vierailija kirjoitti:
Juha. Hänelle ei riittänyt yksi. Menin tosi rikki tajutessani sen ja luulin etten pääse enää ikinä jaloilleni. Olin todella rikki... Toisin kuitenkin kävi, pääsin yli ja itsetuntoni kasvoi kohisten. Ja yllätyksekseni hän haluaisi pitää vielä yhteyttä. Mutta minä en. Hän ei enää aiheuta minulle mitään tunteita.
Juhat on pienimunaisia narsisteja.
Kihlattuni, hän päätti päivänsä, päädyin järjestämään häiden sijasta hautajaiset.
Tatu. Palasi takaisin vaimonsa luo.
Antti. Mulla on vaikeuksia luottaa ihmisiin, kun liian moni on käyttänyt luottamustani väärin. Hän tuntui jotenkin erilaiselta. Ihastuin. Rakastuin. Yhtenä päivänä selvisi, että olin vain yksi hoidoista. Nyt on kulunut melkein vuosi, mutta olen silti palasina. Itsetunto on pohjamudissa.
Aku käytti mun tunteita hyväkseen häikäilemättömästi ja talloi mun sydämen kenkänsä alle kuin tupakannatsan.
Maailma on täynnä miehiä ja täällä itketään juhojen ja teemujen perään. Säälittävää touhua. Kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä, pitäisikö kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä miehiä ja täällä itketään juhojen ja teemujen perään. Säälittävää touhua. Kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä, pitäisikö kasvaa aikuiseksi.
Tai ehkäpä olla kerrankin rehellinen edes itselleen ja syventyä miettimään sekä katsoa peiliin että miksi jätti tai petti.
Saattaa se syy löytyä ihan itsestä kuten useimmiten, mutta sen rehellinen myöntäminen on naisille yleensä mahdottomuus. Sen sijaan syytellään usein miestä joka olikin todellisuudessa se syytön osapuoli.
Isäni, joka oli täysin välinpitämätön mun suhteen.