Kuka särki sun sydämen ja miten?
Mun sydämen rikkoi Juho. Petti ja jätti. Olin enemmän in love kuin koskaan, luulin että siinä oli se ”mun elämän mies”. Lyhyestä virsi kaunis: hänelle mä en vaan ollut tarpeeksi. Edelleen on sydän palasina.
Kommentit (34)
Aviomies hyppäs jonkun vosun sänkyyn. Rikko pari avioliittoa ja sydäntä samalla hypyllä.
Koronarokotteet ja koronahuiputus
Myös Ukrainan sota
Äiti teki itsemurhan kun olin seitsemän. Ei ole sydän koskaan parantunt tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Aviomies hyppäs jonkun vosun sänkyyn. Rikko pari avioliittoa ja sydäntä samalla hypyllä.
Ei sinun aviomiehesi niitä rikkonut, vaan se nainen joka huorahti.
Omaa syytäni ovat ongelmani, omalla typeryydelläni olen sydämeni särkenyt
Lääkäri särki sydämeni kun kertoi etten todennäköisesti ikinä voi saada lasta, ja jos voinkin niin en ainakaan omilla soluillani.
Gynekologi v. 2018 sanoi, että lääketieteen keinot on nyt käytetty ja suositteli miettimään jotain muuta sisältöä elämään kuin oma lapsi tai harkitsemaan vaikkapa adoptiota. Oltiin useampi vuosi yritetty lasta ensin omilla ja myöhemmin lahjasoluilla. Sydän meni ihan pirstaleiksi sinne klinikan lattialle, vaikka ei se ehjä ollut hoitoihin lähtiessäkään.
Leevi. Mä en vaan riittänyt, mutta mun tunteilla oli vissiin kiva leikkiä. Oltais oltu niin match made in heaven, mutta sulle ei riittänyt yksi nainen. En mä pääse ikinä yli susta.
Mies, joka vannoin papin edessä rakastavansa, mutta ei sitten rakastanutkaan. Valehtelija ja petturi.
Sami. Jäi kiinni pettämisestä. Nyt naimisissa ja aivan varmasti pettää vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Sami. Jäi kiinni pettämisestä. Nyt naimisissa ja aivan varmasti pettää vieläkin.
Pettää ainoastaan jos joku nainen huoraaa, muuten se ei ole mahdollista.
Petri. Antoi ymmärtää että meillä on jotain enemmän kuin mitä sitten oli. Itse ehdin rakastua, mutta mä olin hänelle kuulemma vain hauskaa ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää ainoastaan jos joku nainen huo***a, muuten se ei ole mahdollista.
Älä viitsi provoilla.
Teoriasi mukaan asia menisi näin: mies ei pettäisi esimerkiksi raiskatessaan eikä ollessaan miehen tai she-malen tai sukupuolettoman tai hermafrodiitin kanssa.
Ensimmäinen poikaystäväni. Rakastuin teininä ihan täysillä, seurustelu oli myös ainoa lohtu elämässä, niin ihanaa ja kaikki kaikessa. Poikaystävä sanoi ensin rakastavansa mua, muttei kuitenkaan kertoa kellekään, että seurustelimme. En olisi voinut olla enempää rakastunut. Sitten yksi päivä vaan - radiohiljaisuus. Tiesin, että oli elossa, mutta en pystynyt ottamaan enää mitenkään yhteyttä. Sitten selvisi, että oli pettänyt, esitti ensin kuin ei mitään olisi tapahtunut, mutta myönsi ja erottiin. Sydän meni ihan säpäleiksi ja mua vaan v*tutti niin paljon, etten itse ollut ollut valmis seksiin eikä ollut painostanutkaan. Tuntui, että oon maailman alikehittynein friikki tyttö, johon kukaan ei ikinä enää rakastu ja olen ikuisesti yksin ja menetin sen maailman parhaan ihmisen.
No selvisin siitä rypemisestä kyllä, mut voihan helv*tti että kokemus sattui ekaa kertaa, kamalinta koskaan. Nyt on uusi rakkaus, mies ja lapsetkin.
Olitteko nuorenpana jänniä ja huomioitteko myös ne kilteimmätkin pojat? 🥺
Luulin että Jani särki sydämeni kun ei vastannutkaan mun rakkauteen. Itkin todella paljon hänen takiaan. Nyt oon huomannut että sydämeni onkin ehjä ja vahvempi kuin koskaan eikä Jani merkitse mulle yhtään mitään.
V. Pelkään vastakkaista sukupuolta (huonot kokemukset), ja minulla kestää kauan päästää ketään lähelle. Hän flirttaili ja lähestyi, teki itseään tykö. Varovasti ja ensi kertaa ihastuin, rakastuin, uskalsin tulla kuorestani.
Ja pam. Hän meni naimisiin ja perusti perheen toisen kanssa. Liekö olin vain hupia ja itsetunnon nostatusta.
Anyway, eipä tule enää tunteita tähän sydämeen. Sattui niin per*eleesti.
Teemu rikko mun sydämen kun jätti. Oli mun ensirakkaus ja minä vielä läheisriippuvainen. Voitte arvata että kipeetä teki ja aika kauan.