Tymääkin tyhmempi kysymys: miten kasvovettä käytetään??
mulla on aina ollut niin hyvä, vaikkakin kuiva, iho etten ole paljon sitä puhdistellut. Meikit tietysti aina pesen pois ja jollain puhdistus aineella pesen silloin tällöin. Kasvovettä en ole koskaan käyttänyt. JOten voisiko joku neuvoa :)
Ja onko jollain mielipidettä tuosta kasvojen puhdistuksesta. Tarvitseeko normaali, hyvä iho mitää suurempaa puhdistusta kuin vesi? Ja meikin poiston yhteydessä puhdistusaine?
Kosteusvoidetta käytän päivittäin.
Kommentit (7)
Kasvovedellä viimeistellään puhdistus palauttamalla iholle takaisin PH-arvo. Kasvovesi poistaa viimeiset epäpuhtaudet ihosta. Puhdistusmaito ja kasvovesi valitaan ihotyypin mukaan. Esim. rasvaiselle iholle supistamaan ihohuokosia ja hillitsemään talineritystä. Käytä myös kuorinta-ainetta esim. kerran kuukaudessa.
Kuorinta poistaa kuolleet ihosolut, kirkastaa ihon. Ja hoitavat aineet imeytyvät paremmin. Älä unohda silmänympärysvoidetta ja kaulan ihon hoitoa.
Säännöllisen ihon hoidon tulokset näkyvät ihossa. Aloita nyt jos et halua olla ikäistäsi vanhemman näköinen.
käytän todella vähän meikkivoidetta tai puuteria. Yleensä vain silloin kun olen lähdössä baariin tai juhliin ja meikkaan kunnolla. Tälläisen meikin poistossa käytän puhudistusainetta.
Arkena käytän vain ripsiväriä.
Kosteusvoide ja silmänympärysvoide on käytössä. Nyt ostin tuota kasvovettä kun ajattelin että ryhdistäydyn ja alan puhdistamaan ihoani paremmin.
Se oli hurjan hyvää.
Olen kyllä itse löytänyt korvikkeena Erisan puhdistusaineen. Se on tarkoitettu kuivalle iholle, mutta minä rasvoittuvasta ihosta aina kärsinyt olen kyllä tykästynyt siihen myös. Ei jätä ihoa yhtään rasvaisen tuntuiseksi ja puhdistaa hyvin.
Itse suosittelisin siis sitä ja sen lisäksi kasvovettä. Itse käytän kasvovettä aina meikinpuhdistuksen jälkeen, mutten muulloin.
Juuri tv-lääkärit totesi ettei PH. Arvo 7 saisi käyttää puhdistusmaitoa -tai vettä. Mutta ei esim. Nivea tuotteissa ole näkyvillä sitä. Miksi?
Tulip179 kirjoitti:
Juuri tv-lääkärit totesi ettei PH. Arvo 7 saisi käyttää puhdistusmaitoa -tai vettä. Mutta ei esim. Nivea tuotteissa ole näkyvillä sitä. Miksi?
Piti kaivaa kymmenkunta vuotta vanha ketju esiin, jotta sait purettua tämän sydämeltäsi. Miksi?
rippeet ja supistaa ihohuokosia. Voi vähän kutitella naamaa.