Pitäiskö valehdella miehelle että...
Että oon pannu jonkun kanssa jotta se mahdollisesti kertois että hei mäkin oon? Teen tän alotuksen vaan sen takia että pystyn myöhemmin todistamaan että mä vaan valehtelin.
Kommentit (7)
Mistä se tietää, että oot tehny ton alotuksen, etkä vaan oo keksiny jonkun muun alotuksesta hyvää keinoo peitellä oikeeta pettämistäs?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:51"]Mistä se tietää, että oot tehny ton alotuksen, etkä vaan oo keksiny jonkun muun alotuksesta hyvää keinoo peitellä oikeeta pettämistäs?
[/quote]
Kyllä ne miehet uskoo ihanitä vaan, jos se sopii heidän maaiankuvaan. Minäkin olin nykyisen tavatessani "neitsyt" kun hänkin oli niin kokematon. Tosiasiassa menetin neitsyyden jo kymmenen vuotta ennen kuin tavattiin.
Vaikka sä kirjoittaisit tänne sata aloitusta missä väität vaan huijaavasi että olisit pettänyt, ei se silti todista, ettetkö ihan oikeasti olisi voinut vaikka pettääkin.
Terkkuja miehelle! ;)
No niin. Mies sai puhtaat paperit. Suuttui tietysti hetkeksi, mutta leppyi kun näytin tämän alotuksen, että oli ihan keksitty juttu. Sen jälkeen mentiin panolle. Ap
voi tyhmyyden pankkia on ainoa varoissaan ehtymätön