Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette maskeillenne sitten kun maskisuositus loppuu?

Vierailija
03.03.2022 |

Itse ajattelin säilyttää parhaat kangasmaskit ja käyttää niitä pakkasella naaman lämmittämiseen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin alkuhuumassa muutaman kangasmaskin, joita en ole edes käyttänyt. Ajattelin säästää ne, koska pyöräilen talvella ja jos on kovia pakkasia joskus, niin kangasmaski voisi lämmittää naamaa. Kertakäyttömaskeja mulla ei ole kuin pari käsilaukun pohjalla ja ne heitän roskiin, kun seuraavan kerran siivoan laukkuni.

Vierailija
22/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käteviä myös hengitys suojaimina pölyisissä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flunssamaskina tarvitsee. 

Ei tartte. Vanha kunnon C-vitamiini riittää.

Vierailija
24/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ffp3-hengityssuojaimia siihen asti, kunnes sytostaattihoitoni loppuu. Sen jälkeen varmaan säilytän osan suojaimista ihan omia tarpeita varten esim kun remontoin. Loput lahjoitan siskolleni, joka käyttää niitä mökillään siivotessaan paikkoja, joissa on ollut hiiriä tai myyriä. Ja ehkä askartelen muutamasta  hengityssuojaimesta kissalleni hattuja....kissa on tosin tästä hieman eri mieltä. 

Kisuparka🙀

Vierailija
25/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänään ensimmäistä kertaa noutamaan postipakettia ilman maskia. Aika monella muullakin oli jäänyt kotiin kun katsahdin kassajonoon.

Vierailija
26/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaan lisää ja pidän naamalla kaupassa, busseissa jne. Ei se korona ole mihinkään lähtenyt

Kannattaa muistaa, että ennen pitkää maskien saatavuus ei todennäköisesti enää ole näin ylhäällä, eivätkä hinnat näin alhaalla. Kaupat alkavat todennäköisesti poistamaan maskeja valikoimista sitä mukaa, kun ne eivät enää myy.

Tätähän jotkut ennustivat jo viime syksynä. Mutta kyllä niitä voi aina ainakin tilata jostain. Ja minulla on aika iso varasto.

Vierailija
27/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt maskit laitan säilöön ja joskus teen niillä rahaa myymällä ne huutonetissä!

Vierailija
28/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän ja arvuutan  n. 20 v. päästä ettå mikä tämä on.

Vierailija
29/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ffp3-hengityssuojaimia siihen asti, kunnes sytostaattihoitoni loppuu. Sen jälkeen varmaan säilytän osan suojaimista ihan omia tarpeita varten esim kun remontoin. Loput lahjoitan siskolleni, joka käyttää niitä mökillään siivotessaan paikkoja, joissa on ollut hiiriä tai myyriä. Ja ehkä askartelen muutamasta  hengityssuojaimesta kissalleni hattuja....kissa on tosin tästä hieman eri mieltä. 

Paras suoja myyräkuumetta vastaan on sairastettu myyräkuume.

En ole tämä syöpäpotilas, mutta tunsin aikoinaan henkilön, joka kuoli myyräkuumeeseen. Ei kauheasti innosta kokeilla, saako oireettoman tartunnan vai meneekö henki.

Samasta syystä käytän maskia nytkin ihmisten ilmoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi