Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katselin kymmenen vuoden takaista ihastustani FB:ssa

Vierailija
29.07.2015 |

ja voi että aika oli jo jättänyt jälkeä. Kymmenen vuotta sitten hän oli aivan JUMALAISEN kaunis ja äärimmäisen eroottisen näköinen. Koomisen tarkkaan playboy sabluunasta veistetty kroppa ja aivan ihanat kasvot. Nyt tiimalasi on kadonnut ja kasvot jotenkin tulleet tätimäisiksi. Hiukset tietenkin leikattu lyhyeksi siihen 'kananpersetukka' malliin laitettuna, kun voisi lyhyet hiukset olla naisella kauniimminkin.

Näen kyllä sitä takavuosien kaunetta vieläkin, mutta ei ole sama enää.

mies39

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Nuoruus ei ole ikuista. Nyt ymmärrät sen. Tilalle tulee yleensä kyllä muita asioita.

Vierailija
2/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:51"]

Nii. Nuoruus ei ole ikuista. Nyt ymmärrät sen. Tilalle tulee yleensä kyllä muita asioita.

[/quote]Olin vain tosi yllättynyt. Hän on minua muutaman vuoden nuorempi ja ajattelin, että pysyisi huippukauniina, ottaen huomioon ikä, vähintään 45 vuotiaaksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain nostat jalat ylös ja odotat kun palstan kananpersetukkatädit tulevat räksyttämään siitä, ettet itsekään näytä varmaan samalta kuin vuosikymmen takaperin.

Vierailija
4/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos ap yhtä komea kuin 10 vuotta sitten? Ei yhtään kaljua vielä näkyvissä??

Vierailija
5/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:49"]

ja voi että aika oli jo jättänyt jälkeä. Kymmenen vuotta sitten hän oli aivan JUMALAISEN kaunis ja äärimmäisen eroottisen näköinen. Koomisen tarkkaan playboy sabluunasta veistetty kroppa ja aivan ihanat kasvot. Nyt tiimalasi on kadonnut ja kasvot jotenkin tulleet tätimäisiksi. Hiukset tietenkin leikattu lyhyeksi siihen 'kananpersetukka' malliin laitettuna, kun voisi lyhyet hiukset olla naisella kauniimminkin.

mies39

[/quote]

Törmäsin facebook kuvaan entisestä heilastani 23 vuoden takaa. Itse en ole facebookissa, eli ihan totaalinen vahinko ja sattuma.

Täytyy myöntää, että vaikka hiukset olivat leikattu lyhyiksi, ei ehkä se paras malli, niin Päivi Turusta (nykyään vieruskunnasta, en muista nimeä, kai Helsinkiin päin) on edelleen oikein kivan näköinen. Toisia elämä riepottelee hellemmin. Oli kiva törmätä kuvaan.

T: P I-J

Vierailija
6/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt myös kuvan muutamasta vanhasta ihastuksesta ja ajatellut, että voi ei, näinkö minutkin nykyään nähdään.

Vierailija
7/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin ihan livenä ihastukseni parin vuosikymmenen takaa. Tämä mies oli oikeastaan yhtä komea kuin silloin, ehkä jopa komeampi. 

Vierailija
8/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut noinhan se monasti menee. Kauniit naiset romahtaa jyrkemmin koska ero entiseen on niin radikaali, vaikka todiasiassa ovat yhä muiden silmissä normaalin naisihmisen näköisiä. Kun taas tavis voi kaunistua kun löytää tyylinsä ja itsevarmuutensa myöhempinä vuosina.

Vierailija
9/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:49"]ja voi että aika oli jo jättänyt jälkeä. Kymmenen vuotta sitten hän oli aivan JUMALAISEN kaunis ja äärimmäisen eroottisen näköinen. Koomisen tarkkaan playboy sabluunasta veistetty kroppa ja aivan ihanat kasvot. Nyt tiimalasi on kadonnut ja kasvot jotenkin tulleet tätimäisiksi. Hiukset tietenkin leikattu lyhyeksi siihen 'kananpersetukka' malliin laitettuna, kun voisi lyhyet hiukset olla naisella kauniimminkin.

mies39
[/quote]Älä välitä. Mun jumalainen yläastevuosien onoff-poikaystävä oli TÄYDELLINEN kopio Billy Idolista OU MAI GAAD MIKÄ MIES! No, hemmo on nyt läskiposkinen pönäkkä pukumies olkoonkin että on johtavassa hommassa Suomen pankissa. Melkein 60 v Billy Idol näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä kuin se vaikka - kuten sinäkin omassa tapauksessas - näen yhä ne piirteet ja olemuksen jotka mua houkuttivat.
*she cried moremoremore*

Vierailija
10/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sic transit gloria mundi. 

Vierailija
11/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:49"]ja voi että aika oli jo jättänyt jälkeä. Kymmenen vuotta sitten hän oli aivan JUMALAISEN kaunis ja äärimmäisen eroottisen näköinen. Koomisen tarkkaan playboy sabluunasta veistetty kroppa ja aivan ihanat kasvot. Nyt tiimalasi on kadonnut ja kasvot jotenkin tulleet tätimäisiksi. Hiukset tietenkin leikattu lyhyeksi siihen 'kananpersetukka' malliin laitettuna, kun voisi lyhyet hiukset olla naisella kauniimminkin.

mies39
[/quote]Älä välitä. Mun jumalainen yläastevuosien onoff-poikaystävä oli TÄYDELLINEN kopio Billy Idolista OU MAI GAAD MIKÄ MIES! No, hemmo on nyt läskiposkinen pönäkkä pukumies olkoonkin että on johtavassa hommassa Suomen pankissa. Melkein 60 v Billy Idol näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä kuin se vaikka - kuten sinäkin omassa tapauksessas - näen yhä ne piirteet ja olemuksen jotka mua houkuttivat.
*she cried moremoremore*
[/quote]ei sitä Idol-virkistystä kukaan osaa kopioida, lyön vetoa ettei ex-poikafrendikään osannut, Idol-kopioita oli kasarilla pilvin pimein, huomasivat että niin saa....

Vierailija
12/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:49"]ja voi että aika oli jo jättänyt jälkeä. Kymmenen vuotta sitten hän oli aivan JUMALAISEN kaunis ja äärimmäisen eroottisen näköinen. Koomisen tarkkaan playboy sabluunasta veistetty kroppa ja aivan ihanat kasvot. Nyt tiimalasi on kadonnut ja kasvot jotenkin tulleet tätimäisiksi. Hiukset tietenkin leikattu lyhyeksi siihen 'kananpersetukka' malliin laitettuna, kun voisi lyhyet hiukset olla naisella kauniimminkin.

mies39
*she cried moremoremore*
[/quote]ei sitä Idol-virkistystä kukaan osaa kopioida, lyön vetoa ettei ex-poikafrendikään osannut, Idol-kopioita oli kasarilla pilvin pimein, huomasivat että niin saa....
[/quote]Korjaus: Virnistystä

Vierailija
13/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:51"]

[/quote]

Toiset nuoremmat naiset, aivan.

Vierailija
14/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:49"]

mies39

[/quote]Kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kuin lisääntyy.

Vierailija
15/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:39"]

Kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kuin lisääntyy.

[/quote]

Termodynamiikan toinen pääsääntö, vähän sovellettuna ;)

Vierailija
16/16 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin Jeesukseen. Jätkä näytti arjalaiselta hevilaulajalta. Kysyin mitä hiustenhoitotuotteita jäbä käyttää kun fleda oli niin paksu ja kiiltävä, ei kertonut. Tutkimattomat ovat jne.