Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cava aloittaa taas bloggaamisen!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan blogia pitää taas pitää, kun työt loppu. Blogin kautta saa ilmaisia tuotteita.

Jaksaako joku oikeasti lukea blogia, jossa pelkästään hehkutetaan pinnalisista asioista ja materiasta?

Kauheata kun tulee ryppyjä ja voi yök, kun etelässä oli vanhoja ihmisiä! :D

Ikähaarukka 15 v. on sopiva tälle blogille. Onnea matkaan!

Vierailija
22/31 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen oli just hyvä sana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa. Monissa postauksissa tulee sellainen olo, että ihan kuin olis täytynyt keksiä tikusta asiaa että saa jotain täytettä sinne blogiin. Ja mainospostaukset ja yhteistyöt alkoivat olla niin alussa mukana, että vaikea usko yritysten ottaneen häneen itse yhteyttä noin nopeasti. Mainostaa myös koko ajan ystävänsä firmaa, mikä siis sinänsä on kyllä jees mutta ehkäpä vähempikin mainostaminen riittäisi. Cava on kiinnostava tyyppi, mutta blogin sisältö on silti melko tylsää.. :(

Vierailija
24/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti halua itsestään niin kauheasti antaa, ja siksi postaukset ö-luokkaa. Tai sitten vaan on niin "tavis" ettei ketään kiinnostaisi vaikka antaisikin.

Vierailija
25/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että mua jotenkin harmitti tosi paljon silloin kun Kristiina lopetti aikoinaan bloggaamisen ja oon usein miettinyt mitä hänelle kuuluu. Nyt olinkin todella innoissani tästä uudesta blogista, mutta lähiaikoina oon huomannut että blogi alkaa olla taas sitä samaa mitä aikoinaan. Aika tylsää luettavaa ja blogista paistaa kilometrin päähän, että on aloitettu se sen takia että saisi ilmaista tavaraa, rahaa mainostamisesta ja nythän hakee siellä jokatoisessa postauksessa työpaikkaakin.

Huvittaa myös lukea kolmen kuntosalikäynnin jälkeen, kuinka on tyytyväinen kun nyt liikunta on tullut pysyvästi elämään ja kuinka on ahkerasti jaksanut joka kerta sinne lähteä yms.

Olisi oikeasti kiinnostavaa luettavaa, jos antaisi itsestään enemmän. Kotipostauksessa näkyy vähän jotain tv-tason nurkkaa ja ruokapöytä ja kaukaa kuvattu keittiö. Kunnon koti-esittely, enemmän asukuvia ja muuta niin olisi heti paljon mielenkiintoisempaa.

Vierailija
26/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sekin jo kerro jotain että Cavan koirien instatilillä on tuplasti enemmän seuraajia kuin hänellä itsellään :)

Vierailija
27/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
28/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo näköjään mitään keskusteltavaa tästä henkilöstä?

Vierailija
29/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa blogia mutta jotenkin se on niiiiin... tylsä. Mun mielestä kaiken kertoo se, ettei keksinyt mitään muuta nimeä blogilleen kuin Cavablogi 2. Ja jotenkin nuo aiheet, niin tylsää jaaritusta ja ihmeellistä selostusta "päätin tehdä blogiin unelmakartta-postauksen", miksi ihmeessä pitää tällainen mainita. Ei kukaan mukaan bloggaaja aloita postauksiaan "Ja tänään päätin tehdä postauksen syksyn trendeistä", vaan yksinkertaisesti vaan "tässä on syksyn trendit". Toi metaselostus on jotenkin tosi vaivaannuttaaa.

Cava vaikuttaa herttaiselta ihmiseltä, mutta olisi kiva lukea postauksia, jotka ei ole mainoksia/yhteistöitä tai pelkkiä suunnitelmia. Tuntuu että hän miettii liikaa ja on liian varautunut eikä ole tarpeeksi mielikuvitusta jotta hän pystyisi tekemään kiinnostavia postauksia.

Vierailija
30/31 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja miten paljon Cava on lihonut! Uusimmasta instakuvasta bikineissä huomasin. :(

Vierailija
31/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans huomannu että kommentoi ahkerasti muiden bloggaajien instagrameja, ehkä saa sitä kautta myös itselleen lisää seuraajia ja blogin lukijoita?