Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läski kyselee

Vierailija
29.07.2015 |

Yritän opetella terveellisiä elämäntapoja loppuelämää varten. Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä kohtuudesta, kun on kyse syömisestä. Pidin tänään karkkipäivä. Söin muuten normaalisti, paljon vihanneksia ja juureksia, lihaa jne.,, mutta päivällisen päälle söin pienen palan (n. 100 g) kakkua ja n. 2 dl karamellipopcornia. Onko tuo tosi paljon? EEnnen olisin siis syönyt ehkä puolet kakusta ja kattilallisen popparia. Toki tänään söin reilusti vähemmän, mutta onko tuo sellainen määrä, jonka joku normaalin suhteen ruokaan omaava voisi syödä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:12"]Ja juomisiin kiinnitä huomiota erityisesti. Mehut sisältävät kaloreita, ja myös maidon latkiminen kannattaa pitää kurissa. Jos et jo nauti riittävästi vettä päivässä, niin lisää juomista. Mä olen laihduttanut yli 25kg, ja auttoi tuo vesi. Aina ennen ateriaa juon lasillisen, ja pitkin päivää hörpin menemään. Vatsan toimintakin parani huomattavasti.
[/quote]

No juomiset mulla ei oo mikään ongelma. Juon lähinnä vettä tai kivennäisvettä. Joskus light-limuja.

Vierailija
22/24 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön melkein joka aamu puuron+mahd.hedelmä/marjoja/pilttisosetta. Lounaaksi lautasmallin mukainen ateria. Välipalaksi hedelmä/rahka tmv. Päivälliseksi jokin ruokaisa salaatti/lautasmallin mukainen ateria. Iltapalaksi 2ruisleipää+levite+kalkkunaleike/kevyt juustonsiivu tai muroja (fitness). Tai sitten dippaan porkkanoita kevyeen dippiin. Joka aterialla kasviksia, täysjyväviljat, 3-4h välein syöminen, ei naahimista ja vettä 2,5-3l/pvä. Silloin tällöin herkuttelu kohtuudella ei haittaa (eikä vedä koko keksipakettia niinkuin minä aiemmin). Matkaa on minullakin, joten tsemppiä AP sinulle myös! Me pystymme tähän kyllä! Makeanhimo on suurin ongelmani..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kirjoitus 22, mutta mitä on naahiminen?

Vierailija
24/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:26"]

Itse syön melkein joka aamu puuron+mahd.hedelmä/marjoja/pilttisosetta. Lounaaksi lautasmallin mukainen ateria. Välipalaksi hedelmä/rahka tmv. Päivälliseksi jokin ruokaisa salaatti/lautasmallin mukainen ateria. Iltapalaksi 2ruisleipää+levite+kalkkunaleike/kevyt juustonsiivu tai muroja (fitness). Tai sitten dippaan porkkanoita kevyeen dippiin. Joka aterialla kasviksia, täysjyväviljat, 3-4h välein syöminen, ei naahimista ja vettä 2,5-3l/pvä. Silloin tällöin herkuttelu kohtuudella ei haittaa (eikä vedä koko keksipakettia niinkuin minä aiemmin). Matkaa on minullakin, joten tsemppiä AP sinulle myös! Me pystymme tähän kyllä! Makeanhimo on suurin ongelmani..

[/quote]

Tällä et tule onnistumaan. Jo senkin takia, ettet pääse noilla syömisillä makeanhimosta eroon.