Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poika 8v on viikon pituisella leirillä

Vierailija
29.07.2015 |

eli on urheiluseuran leirillä, asuvat teltoissa. On ollut aiemminkin mökillä mummmon kanssa, mutta ollaan soiteltu päivittäin. Nyt heillä ei saa olla puhelimia mukana ja kotiin ei saa olla yhteyksissä, ellei ole hätää.

Onko teillä näin nuori lapsi ollut näinkin pitkään erossa esim leirillä, ilman että häneen saa yhteyttä? Tiedän, että pärjäävät hyvin ja heillä hauskaa, mutta kuitenkin mietityttää miten siellä menee.

Niin ja leirillä telttamajoitus, toivottavasti ei tule kovia sateita.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne sieltä soita jos joku hätä tulee. Ja mitä se äidin soitto auttaa? Aiheuttaa todennäköisemmin vaan ikävän, mitä ei muuten olisi tullut.

Vierailija
22/27 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä joku epäilee tätä provoksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lapseni kanssa välttämättä halua puhua, ohjaaja riittää ja että kuulen häneltä, että poika viihtyy eikä vaikuta ikävöivän.

Vierailija
24/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en noin pientä päästäisi viikon telttamajoitukseen.

Vierailija
25/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika. En ikinä laittais noin pientä noin pitkäksi aikaa leirille ja vielä telttaan.

Vierailija
26/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin lapsesta, jonka kauan odotetun ja maksetun leirin äiti perui, koska ei olisi voinut olla päivittäin yhteydessä lapseensa, joka itse olisi ollut valmis leirille ilman kännykkää. Sillä lapsen pettymyksellä ei ollut mitään rajaa, varsinkin kun jälkeenpäin kuunteli kavereiden kivoja leirijuttuja.

Vierailija
27/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tuo on kyllä pitkä aika 8-vuotiaalle olla teltassa ilman aiempaa kokemusta. Olin itse leirintaelueella teltassa neljä yötä hiljattain (en festareilla) ja kyllä noin pienikin aika kävi vähän voimille. En ollut telttaillut aiemmin. Onko tämä ihan oikea juttu vai taas joku provo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi