Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustikka. Tuohon pieneen marjaan kilpistyy Suomen naisten syyllisyydentunto

Vierailija
29.07.2015 |

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tosiaan. Emme poimi mustikoita, mutta syyllisyys muualla.

Vierailija
2/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Eilen kävin muutaman litran keräämässä,mutta otin asian ihan rentoutumisen kannalta. Olen aina rakastanut olla metsässä. Mustikan poiminta on tasan viimeinen asia josta suostun ottamaan stressiä. Työni on tarpeeksi vaativaa, mustikassa käynti taas pään nollausta. Kun itse poimitut loppuvat, ostan kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:25"]

Olinkin juuri tulossa sanomaan, että onpa tosi isoja ja makeita mustikoita tänä vuonna!

[/quote]

Makeudesta olen kyllä eri mieltä.

Vierailija
4/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman poiminut suuhin. Mies ja lapset poimi piirakka mustikat, minä toki leivoin. Minä sienestän en marjasta. Ja sekä sieniä että marjoja voi ostaa jos ei metsässä käkkiminen kiinnosta.

Vierailija
5/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:33"]No enpä tiedä. Eilen kävin muutaman litran keräämässä,mutta otin asian ihan rentoutumisen kannalta. Olen aina rakastanut olla metsässä. Mustikan poiminta on tasan viimeinen asia josta suostun ottamaan stressiä. Työni on tarpeeksi vaativaa, mustikassa käynti taas pään nollausta. Kun itse poimitut loppuvat, ostan kaupasta.
[/quote] ja sulla oli tytär mukana?

Vierailija
6/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah, en suostu syyllistymään ;)  Olen poiminut vasta 45 litraa, tarkoitus on joku pari sataa litraa poimia.

Me like!

Vierailija
7/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis...mitä? Eikö sen pitäisi ennemminkin olla puolukka, kun siitä Kalevalan Marjattakin pamahti paksuksi ja kun me suomalaisnaiset ollaan niin lapsivihamielistä porukkaa (palstan aborttivouhkaajien mittarilla) !!!1?

T. Mustikkatyttö, varsinkin mustikkavodkan ja mustikkasuklaan ystävä

Vierailija
8/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:26"]Onneksi keräsin viikonloppuna sankollisen, nyt voin nauttia ylemmyydentunteesta koko talven itse kerättyjä mustikoita syöden. Vitutti kyllä ne itikat ja selkään ja polviin koski, mutta oli se sen arvoista.
[/quote]

Sankollisen?

Vierailija
9/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme.

Vierailija
10/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin juuri tulossa sanomaan, että onpa tosi isoja ja makeita mustikoita tänä vuonna!

Vierailija
11/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi keräsin viikonloppuna sankollisen, nyt voin nauttia ylemmyydentunteesta koko talven itse kerättyjä mustikoita syöden. Vitutti kyllä ne itikat ja selkään ja polviin koski, mutta oli se sen arvoista.

Vierailija
12/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä sekoilet? Ota läkkeet.

Vierailija
13/14 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla voi aina lyödä lyötyä käskemällä hänen mennä poimimaan mustikoita ja lopettamaan valittamisen.

Vierailija
14/14 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:48"]

Tjaah, en suostu syyllistymään ;)  Olen poiminut vasta 45 litraa, tarkoitus on joku pari sataa litraa poimia.

Me like!

[/quote]

no tuollahan sinä syyllistät sitten kaikki muut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi