Mitä teillä syödään viikonloppuna?
Aivot lyö tyhjää, samoin jääkaappi. Meitä on taloudessa minä ja mieheni.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihakeittoa. Viiden litran kattilasta riittää minulle ja miehelleni syötävää viikonlopuksi, ei maksa paljon ja on hyvää. Jälkiruuaksi kotitekoista vispipuuroa puolukoista, jotka keräsimme viime vuonna ihan itse.
Yök ja jaksaako tuollaista soppaa jatkuvasti kukaan syödä.
Sanoiko kirjoittaja sitä jatkuvasti syömänsä?
Aloittaja ei sanonut syövänsä yhtään mitään kun ei osaa ruokaa laittaa.
Perjantaina blinejä lisukkeineen, lauantaina varmaan paistettuja ahvenia Marskin tapaan ja paahdettua maa-artisokkaa. Sunnuntaina lapset tekee ruoan, luultavasti lasagnea.
Mitenkäs minä sen vielä voisin tietää, en oo ennustaja
Broilerpyöryköitä intialaisen maustein, kermaisessa kastikkeessa.
Ehkä kermaista kanakastiketta ja gurttilinssikastiketta. Lihapullia ja kasvispullia.
Vierailija kirjoitti:
Sama talous ja meillä on valinnan varaa mitä syödään. Pakastimessa aina jauhelihaa, kanaa sekä pakastevihanneksia varalla jos sairastutaan. Kuiva kaapissa pariksi viikoksi. Olen elänyt köyhiä opiskelu aikoja ja osaan pitää vara varastoja. Koskaan emme tinki ruuasta vaan ennemmin kaikesta muusta turhikkeesta.
Tarvitset yhdyssanakurssin.
Meillä syödään koirankorvakeittoa, lepakonsiipimuhennosta, kissanhäntäkiisseliä, jälkiruuaksi hämähäkkihyytelöä - nam!
Sitä syödään mitä Hurstin ja Myllypuron leipäjonosta saadaan.
Lastenlapset tulee lauantaina joten teen Igorin kanaa ja kasvisriisiä.
Sunnuntaina kahden ja syödään tuon kanan loput falafelien, tabboulehin ja salaatin kanssa
Uuniperunoita, katkaraputäyte, lisukkeena tuoreparsaa ja jälkkärinä jotain hedelmäsalaatin tapaista. Lidl:n hävikkilaatikossa (2 euroa) oli jälleen hyvät tarjonnat, paljon parsaa, sitrushedelmiä, banaaneja, viinirypäleitä, lisäksi tilliä, ruohosipulia, tomaatteja, perunatkin ovat siitä - katkikset jäivät uuden vuoden tienoolta eli ei rasita kukkaroa tämä viikonloppu.
Vapaa viikonloppu joten alan aamusta tekemään kaalikääryleitä🙂
Muutimme omakotitaloon jossa on leivinuuni, lapset haluavat pannupitsaa, ei olla koskaan tehty joten saa linkata hyvän reseptin
Jätätte kokonaan lounaan väliin!!