Mitä teillä syödään viikonloppuna?
Aivot lyö tyhjää, samoin jääkaappi. Meitä on taloudessa minä ja mieheni.
Kommentit (36)
Ruokaa ajattelin viikonloppuna syödä.
Ruusukaaleja saa nyt edullisesti. Teen niitä ja kanaa ja riisiä
Keittoruokia, sattuneista terveydellisistä syistä.
t. omaishoitaja
En tiedä, menen viikonlopuksi vanhempieni luoksi ja syön sitä mitä he tarjoavat. Huomenna päivällä syön pastaa ja tomaattikastiketta.
Asun yksin. Pihviä ja lohkoperunoita.
Tehkää ruoka-arvonta eli jokainen perheenjäsen saa kirjoittaa lapulle oman toiveensa(tai useita toiveita eri lapuille) ja sitten laitatte ne rypistettynä johonkin astiaan ja suoritatte arvonnan! 😄
Se, joka ehdottaa ulkona syömistä myös maksaa (paitsi jos on lapsi)
Jauhelihakeittoa. Viiden litran kattilasta riittää minulle ja miehelleni syötävää viikonlopuksi, ei maksa paljon ja on hyvää. Jälkiruuaksi kotitekoista vispipuuroa puolukoista, jotka keräsimme viime vuonna ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää ruoka-arvonta eli jokainen perheenjäsen saa kirjoittaa lapulle oman toiveensa(tai useita toiveita eri lapuille) ja sitten laitatte ne rypistettynä johonkin astiaan ja suoritatte arvonnan! 😄
Se, joka ehdottaa ulkona syömistä myös maksaa (paitsi jos on lapsi)
Ja voi tehdä arvonnan myös kahden aikuisen taloudessa!
Tai sitten otatte jonkun reseptisivun ja sokkona valitsette uuden ruuan! Me ollaan miehen kans tehty molempia 😄
Sama talous ja meillä on valinnan varaa mitä syödään. Pakastimessa aina jauhelihaa, kanaa sekä pakastevihanneksia varalla jos sairastutaan. Kuiva kaapissa pariksi viikoksi. Olen elänyt köyhiä opiskelu aikoja ja osaan pitää vara varastoja. Koskaan emme tinki ruuasta vaan ennemmin kaikesta muusta turhikkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihakeittoa. Viiden litran kattilasta riittää minulle ja miehelleni syötävää viikonlopuksi, ei maksa paljon ja on hyvää. Jälkiruuaksi kotitekoista vispipuuroa puolukoista, jotka keräsimme viime vuonna ihan itse.
Yök ja jaksaako tuollaista soppaa jatkuvasti kukaan syödä.
Jotakin kylkeen ja jotakin kaveriksi.
Teen lauantai-aamuna pena-mukoniaamiaisen.
Chili con carne kokolihasta.
Hanna Sumarin makaronilaatikkoa ajattelin myös kokeilla tehdä.
Mun tekee mieli siskonmakkarapastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök ja jaksaako tuollaista soppaa jatkuvasti kukaan syödä.
Sanoiko kirjoittaja sitä jatkuvasti syömänsä?
Vierailija kirjoitti:
Jotakin kylkeen ja jotakin kaveriksi.
Pitääkö myös aateloida joku jollain?
Luultavasti toisena päivänä illallisella kalkkunapihvit ja toisena jotakin kalaa salaatin ja vihannesten kanssa. Lounaaksi tarkoitus on tehdä linssikeittoa tai broilerisalaattia ellei sitten käydä ravintolassa lounastamassa. Ellei sitten tehdä myöhäistä aamiaisbrussia, jolloin jätetään lounas kokonaan väliin.
Hapankaalia jos p u t i n antaa luvan.
Mulla on kaapissa kuivattuja herkkutatteja. Aattelin pyöräyttää niistä keiton ja lisäksi sämpylää.