Miten voin boikotoida pahanmakuisten kananmunien tilaa?
Olen yrittänyt etsiä koodin avulla tilaa 0Fi 89982. Munat ovat olleet järkyttävän pahoja, hieman likainen mutainen sivumaku näissä. En halua ostaa enää kyseisen tilan munia. Tuottaja on s-ketju kotimaista. Kirjoitan tänne koska en saa tietoa valmistajien sivuilta ja palvelunumerotkin on maksullisia.
Kommentit (12)
Riittää, kun et osta kyseisellä koodilla munia. Toisaalta, munien makuun vaikuttaa kanojen ruoka, eli jos rehussa ollut kalaa mukana, niin maussa sen huomaa. Seuraava rehu voi olla jo parempaa.
Luin että tasalaatuista ruokaa olisi kanoille tarjolla ja laatu on siksi hyvä ja tasainen. Löysin jo s ketjun tuotepalautesivun ja avauduin sinne. Toistaiseksi en osta kyseisiä munia enää, enkä aio loppujakaan käyttää.
Osta luomuja, en enää edes kuvittel muuta ostavani
Miksi pitää ostaa halvimpia mahdollisia kananmunia? Laatu on paskaa kun hintakin on pohjalla. Itse ostan luomua ja aina on maittanut. Eikä tule paha mieli häkkikanojen puolesta. Pihit paskiaiset.
Minäkin suosittelen luomua; kanoilla on paremmat oltavat, ravinto monipuolisempaa ja se heijastuu munien makuun selvästi.
Ostin joskus munia joissa valkuainen oli aivan oudon läpikuultavan värinen. Muutenkin pahoja.
Minä söisin mielelläni kunnon ruisleivän juustolla, kinkulla ja kurkulla. Salaatinlehti ja paprika vielä kiva lisä. Juomaksi kahvi tai tee. Mökillä maistuu kunnon tukeva iltapala vaikka muutoin olen vähäruokainen ja tuollaiset sipsit tekisivät vain vihaiseksi.
Ostin joskus lidlin luomumunia ja paikallisen tuottajan (oinon tilalta). Oinot parempia vaikka eivät luomya olekaan.
Näyttää koodi olevan juuri luomua. Tuotanto menetelmä 0 luomu 1 ulkokanojen munia 2 lattiakanala 3 virikehäkkikanala Fi= tuotantomaa Suomi. Eikö häkkikanalat kielletty?
Vanhat munat maistuu pahalle, ainakin jos on muijaa uskominen.
Päiväystä on elokuun kymmenenteen päivään.
Mie poistin pahanmunan ongelman ottamalla muutaman kanan :) varmasti hyvee ja tietää mitä kanoilleen syöttää ni ei tarvi arpoo maun kans.. Tietty jossain kerrostalossa voip tulla naapurien kans erimielisyyksiä mutta täällä maalla on naapuritki vaan hyvillään ku luppaa aina välistä tarjota tuoretta munnaa..