Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ADHD ja opiskelu

Vierailija
03.03.2022 |

Miten ADHD diagnosoitu onnistuisi opinnoissa? Onko jotain tuettua opintoväylää? Oisko kohtalotovereita!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mun mielestä paljon ihmisestä, jokaisen haasteet kun on yksilöllisiä myös ADHD:ssa. Minä olen valmistunut amk:sta parissa vuodessa, tein töitä samalla. Ajattelin jatkaa yliopistoon.

Mutta osalle adhd on isompi "ongelma", kuin minulle. Riippuu siis paljon sinusta itsestäsi. Ite ainaki huomaan, että motivaatiolla on suuri merkitys. Osa aineista on itelle tosi haastavia etenki sillon, jos ne ei kiinnosta. Sitten joihinki taas uppoutuu vähän liikaakin. 😅 Kannattaa liittyä fbssä erilaisiin adhd-ryhmiin, sieltä löytyy varmasti enemmän vertaistukea ja siellä jutellaan myös opiskelusta.

Vierailija
2/3 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sinulle, itse en pystyisi tuohon! Tarvitsen jonkinlaisen oman opintosuunnitelman ja opintopolun sekä - muodon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mun mielestä paljon ihmisestä, jokaisen haasteet kun on yksilöllisiä myös ADHD:ssa. Minä olen valmistunut amk:sta parissa vuodessa, tein töitä samalla. Ajattelin jatkaa yliopistoon.

Mutta osalle adhd on isompi "ongelma", kuin minulle. Riippuu siis paljon sinusta itsestäsi. Ite ainaki huomaan, että motivaatiolla on suuri merkitys. Osa aineista on itelle tosi haastavia etenki sillon, jos ne ei kiinnosta. Sitten joihinki taas uppoutuu vähän liikaakin. 😅 Kannattaa liittyä fbssä erilaisiin adhd-ryhmiin, sieltä löytyy varmasti enemmän vertaistukea ja siellä jutellaan myös opiskelusta.

Minkälaisia ongelmia sinulla? Itselläni vasta tutkimukset käynnistymässä. Opinnot ovat itse asiassa sujunut kohtalaisen hyvin, mutta työelämässä enemmän ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän