Miltä näyttää stereotyyppinen bi-seksuaali nainen?
Minun näkemys: paljon meikkiä yleensä suttuisesti ja överisti..erikoiset hiukset esim vihreä-mustat ja sivusiili tai isot ja kuohkeat + tökeröt hiustenpidennykset, lävistyksiä, tatuointeja ja paljastavia tai sitten löysiä poikamaisia vaatteita. Kovis-tyyli kaiken kaikkiaan.
Mikä on teidän näkemyksenne siitä miltä bi-naiset yleensä näyttää? Puhutaan n. 17-30-vuotiaista.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:53"]Minun näkemys: paljon meikkiä yleensä suttuisesti ja överisti..erikoiset hiukset esim vihreä-mustat ja sivusiili tai isot ja kuohkeat + tökeröt hiustenpidennykset, lävistyksiä, tatuointeja ja paljastavia tai sitten löysiä poikamaisia vaatteita. Kovis-tyyli kaiken kaikkiaan.
Mikä on teidän näkemyksenne siitä miltä bi-naiset yleensä näyttää? Puhutaan n. 17-30-vuotiaista.
[/quote] sori yläpeukun piti olla alapeukku
Oma stereotyyppini: ihan normaalin näköinen nainen.
Naisellinen, vaikuttaa seksuaalisesti vapautuneelta, vähän meikkiä, silleen luonnonkaunis, pitkät hiukset simppeli kampaus.
Minä olen kivannäköinen, meikkaamaton vähän ylipainoinen ja perusvaatteihin pukeutuva. Inhoan kaikkea ylifeminiinistä. En käytä koRuja ja hiukset on pitkät ja aina kiinni. Näytän siis hyvin tavalliselta.
Samanlaiselta kuin kaikki muutkin naiset.
On läväreitä, tatuointeja yms.
http://qcknd.tumblr.com/post/40229629654/from-henry-gaudiers-lost-film-archive-summer