Mikä peitevoide peittämään pisamat?
Onko joe blasco tarpeeksi tujua tavaraa? En voi sietää noita paskanruskeita pisteitä naamassani. Nykyinen peitevoiteeni ei juurikaan auta.
Kommentit (20)
Pisamat on ihania!
Sen sijaan paksu pakkeli on ällöttävää... Ihan aito mielipide tämä sekä naisten että miesten puolesta!
Ja itselläni ei ole eli ei oma lehmä ojassa, mutta jos olisi, niin takuusti en niitä peittäisi.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:51"]Pisamat on ihania!
Sen sijaan paksu pakkeli on ällöttävää... Ihan aito mielipide tämä sekä naisten että miesten puolesta!
Ja itselläni ei ole eli ei oma lehmä ojassa, mutta jos olisi, niin takuusti en niitä peittäisi.
[/quote]
Mulle on oikeastaan ihan sama mitä muut ajattelevat, itse en pidä pisamistani ja haluan ne piiloon, vaikka sitten paksun pakkelin alle.
Ap
Minusta pisamat ovat kauniita, mutta jos välttämättä haluat ne peittää, niin valitse kevyt mutta peittävä tuote välttääksesi pakkelilookin. Esim. Kat von D tattoo cover pitäisi olla hyvä, tai sellainen peitevoide kuin amazing concealer!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:57"]Minusta pisamat ovat kauniita, mutta jos välttämättä haluat ne peittää, niin valitse kevyt mutta peittävä tuote välttääksesi pakkelilookin. Esim. Kat von D tattoo cover pitäisi olla hyvä, tai sellainen peitevoide kuin amazing concealer!
[/quote]
Kiitos vinkistä! Täytyy tutustua noihin tuotteisiin :)
Mulla on naama täynnä pisamia. :D Ei auta peittäminen. Käsivarretkin täynnä.
Tikkurilan Harmony on aika hyvä. Sitä oon yleensä käyttäny.
Mulla on jotain Grimasin voidetta, joka peittää tosi hyvin ja on sellaista vähän kermaisen oloista. (Niitä taisi olla kaupassa tosi monta eri koostumusta, kaikki todella pigmenttisiä.) Ja ohuempi, mutta peittävä NYXin HD concealer.
Ymmärrän kyllä hyvin, että haluat pisamat piiloon, itsekin peitän ne. Omilla kasvoilla ne eivät todellakaan näytä hyviltä, varsinkin, kun iholla on isoja huokosia ja muutakin epätäydellisyyttä, niin pisamat vain korostavat sitä.
Siis laitatko tuota Nyx HD concealeria koko naamalle? Entä mistä tuota Kat von d meikkivoidetta voi tilata?
t:itsekin naamasta pisamainen ja nyt innostuin, että nehän voisi peittää.
Joo nyt vinkkejä naiset kehiin muakin kiinnostaa. Eikä mitään mongerrusta siitä miten ihania ne pisamat on kun nyt ei sitä kysytty
Sama täällä. Onhan se söpöä jos niitä on nenän päällä muutama mut kun niitä on ihan koko kasvot täynnä...
Miten pisamat pois - http://shytobuy.fi
On se sääli että sinä (ja monet muut) haluat piilottaa pisamasi. Minä olen aina ihaillut pisamakasvoja. En ole kertaakaan nähnyt henkilöä jolle ei hänen pisamansa olisi sopinut.
Peitevoiteita ei ylipäätänsä pitäisi käyttää, pilaavat ihon.
Työstäisit mieluummin sen päälle että oppisit hyväksymään ja nimenomaan arvostamaan ulkonäköäsi juuri sellaisena kuin olet.
Voi voi teitä... sääliksi käy kun ette osaa elää itsenne kanssa.
Eikös vichyn dermablend-sarja ole myös voimakas pigmenttistä? Itse koitin kerran blascon tattoo coveria silmänalusiin eikä edes peittänyt. Ne on siis ihan järkyn mustat. Ei sillä että se olisi niille oikeaa kamaa, liian paksua.
Jos joku kertoo, että hän haluaa värjätä hiirenharmaat hiuksensa, niin kukaan ei ole hokemassa sitä mantraa että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Mut pisamia ei sitten saa peittää?
Pisamat on rumia, kukaan ei oikeasti haluaa pisamia. Meikkivoiteen lisäksi on tärkeää käyttää kasvoilla riittävän voimakasta suojakerrointa heti keväästä asti ja suojata kasvot kovimmalta paahteelta. Pisamainen iho ei ole kaunis nuorenakaan, mut jos sitä ei suojaa ja hoida, niin vanhana se vasta onkin kamalan näköinen.
saako niitä vaalennettua mitenkään?
Nuorempana inhosin pisamiani, nykyään en vaihtaisi niitä pois mistään hinnasta. Ne ovat persoonallisia ja tekevät minusta mielenkiintoisen näköisen. Ikävää, että aloittaja ei pidä pisamistaan.
Sama ongelma. Olisikin kiva jos olisi sievät pisamat nenän tienoilla, mutta mulla on niitä ylähuulen päälläkin niin, että näyttää pahimpien kesäaurinkojen aikaan aivan hitler-viiksiltä. Kasvoissa on jo muutama sata niitä varmaankin, kaulassa ei juuri ollenkaan ja sitten taas olkapäistä alkaa. Iho on jo suttuisen kirjava, talvella on onneksi ihanan helppoa.
Blasco peittää kun laitat tarpeeks paljon