Onko noloa käyttää pitkää toppia / paitaa?
Kun itselleni tulee hirveä kamelinvarvas housuissa kuin housuissa (eivät ole liian pienet), onko noloa käyttää hieman lyhyemmän paidan, esim. neuleen, alla pitkää toppia, vai onko se aivan last season?
Kommentit (14)
Mitä väliä? Käytät jos itse viihdyt sellaisessa.
En tiedä. Käytä pidempää neuletakkia tai tunikaa?
Miks olisi? Totta kai pukeudut just niin kuin hyvältä tuntuu! Itse suosin just niitä pitkiä pitsitoppeja neuleen tai pitkähihaisen paidan alla, olkoon sitten kuin last season vaan!
No kun en edes tiedä onko se niin last season, on vaan niin huono itsetunto ja tuntuu että kaikki aina tuijottaa ja nauraa :( en sitten tiedä kuvittelenko vain. Mutta kun nykyisin näkee vain lähinnä melkein napapaitoja ihmisillä... -ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:45"]
No kun en edes tiedä onko se niin last season, on vaan niin huono itsetunto ja tuntuu että kaikki aina tuijottaa ja nauraa :( en sitten tiedä kuvittelenko vain. Mutta kun nykyisin näkee vain lähinnä melkein napapaitoja ihmisillä... -ap
[/quote]Tunikoitahan nyt on kaupat täynnä?
No mulla on aina pitkä toppi alla, jos paita ei peitä peppua. En oo koskaan ajatellut, että se ois jotenkin "last season". Työskentelen nuorten parissa, enkä halua tarjota heille mitään ylimääräisiä "virikkeitä", kuten peppu tai se kamelinvarvas.
No ei ole mitään noloa. Itsekin pidän lenkillä pidempää toppia, koska trikoissa tulee kamelinvarvas enkä halua esitellä persettäni kaikille.
Mä ainakin käytän, koska silloin ei näy selkä tai persvako jos paita nousee. Näytän myös mielestäni hoikemmalta, sillä yleensä päälypaidat loppuvat minulla juuri lantion leveimpään kohtaan. Ei näytä päärynällä hyvältä...
Eikä ole käynyt mielessäkään että se olisi jotenki noloa :D
Okei, täytynee lähteä siis tunikaostoksille! :) En ole huomannut edes.
Ja en ole teini, huonoitsetuntoinen nuori aikuinen. En usko että itsekään tahtoisit esitellä alapäätäsi kaikille vastaantulijoille... Hame ja mekko on myös hyviä vaihtoehtoja, mutta viihdyn muuten paremmin housuissa.
Ja kiitos ystävällisistä vastauksista, tuli parempi mieli!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:51"]Okei, täytynee lähteä siis tunikaostoksille! :) En ole huomannut edes.
Ja en ole teini, huonoitsetuntoinen nuori aikuinen. En usko että itsekään tahtoisit esitellä alapäätäsi kaikille vastaantulijoille... Hame ja mekko on myös hyviä vaihtoehtoja, mutta viihdyn muuten paremmin housuissa.
[/quote]
No paljon parempi se pidempi paita on, kuin kamelinvarpaan esittely. Aina kun sattuu silmään kamelinvarvas niin ihmettelen kyllä, että eikö ihmiset katso ollenkaan peiliin kotona vai onko tarkotuskin esitellä pillua.
Just mietin yks päivä ihan samaa! Laitoin pitkän topin paidan alle todellakin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:51"]Okei, täytynee lähteä siis tunikaostoksille! :) En ole huomannut edes.
[/quote]
No paljon parempi se pidempi paita on, kuin kamelinvarpaan esittely. Aina kun sattuu silmään kamelinvarvas niin ihmettelen kyllä, että eikö ihmiset katso ollenkaan peiliin kotona vai onko tarkotuskin esitellä pillua.
[/quote]Mutta joillakin vain on sen muotoinen pullero alapää, että tulee esitelleeksi ellei laita juuri pitkää takkia tai paitaa peitoksi