Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kesäflunssalaisia?

Vierailija
29.07.2015 |

Onko vielä normaalia? Flunssaa takana nyt 7pv. Yskä tosi rouheinen, hengitys rohisee, limaa nousee sekä keuhkoista että nenästä erittäin paljon. Kova yskä. Nielu arka, tän päivän aikana myös toinen puoli kasvoista muuttunut hiukan kosketusaraksi, korva kipeytymässä. Kitalaessa ollut jo 3pv tosi ilkeän tuntuinen kuoppa/haava. Lähellä ientä.

Voiko tämä mennä ohi ilman lääkekuuria? 2 ekaa päivää oli kuumetta. 2pv jopa 38 astetta mutta se laski siitä sitten. Lääkäriin en vielä ole mennyt kun oon silti pystynyt hoitamaan työt yms...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mennä ohi itsekseenkin. Minulla tauti on kestänyt 7 viikkoa ja 2 lääkekuuria olen syönyt. Edelleen  on yskä ja limaa valuu kurkkuun. Pitkäkestoista tautia siis.

Vierailija
2/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina alkoi, nenä vuotaa, kurkussa kaktuksia, korvat vihlovat ja muita kivaa, ihan normia kesäflunssaa.
Paranemista potijoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellä 2,5vk takana nuhaa ja köhää. Menee se loma näinkin!

Vierailija
4/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neljäs viikko menossa. En ole käynyt lääkärissä. Lihaskipuja, yskää, nuhaa, väsymystä. Aluksi pari kuumepäivää.

Vierailija
5/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän sun jo mennä lääkärille 4vk jälkeen?

En ole koskaan ennen sairastanut flunssaa kesällä. En edes ymmärrä mistä tämä on voinut tulla mutta olo ollut kipeämpi kuin talviflunssassa.

Ei kai muuten noihin borrelioosiin tai puutiaisaivokuumeeseen kuulu myös flunssaoireet?

Ap

Vierailija
6/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi