Marjojen poiminta ja myynti
Täällä monessa viestissä kehotetaan menemään metsään poimimaan marjoja ja sit myydä ne. Yritin netistä etsiä tietoa kuka tai mikä firma ostaisi uudellamaalla nyt vaikka mustikkaa, mutta en löytänyt. Onko kenelläkään tietoa, että kun olen autoton niin jos saisin kerättyä pari ämpärillistä mustikoita niin kuka ne ostaisi ja pitäisikö minun kuljettaa ne johonkin? Ja kauanko ne mustikat säilyy ämpärissä? Jos poimin vaikka tänään aamupäivästä niin säilyykö huomiseen?
.
Mä ihan oikeasti olisin valmis menemään tuonne jonnekin metsään ja tienaa rahaa mustikanpoiminnalla, mutta tuo myymispuoli on ongelma johon en osaa löytää vastausta :( Auttakaa pliiis.
Kommentit (4)
En tiedä tämän päivän käytäntöjä, mutta kun olin teini, poimin hillaa paljon ja myin ne yhteen kauppaan, helppoa rahaa, sillä hillasta ainakin silloin maksettiin ihan hunajaa :)
FB kirpparille tai Tori.fi myyntiin. Pyydät että ostaja hakee jos kerran ei ole autoa. Mustikat säilyy ihan hyvin pari yötä jääkaapissa mutta kyllä ainakin itse ostajana haluaisin eilen tai tänään poimittuja.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:20"]Pistä fb kirppikselle myyntiin. Täälä jonotetaan mustikoita ja ihmiset maksaa 30e ämpärillisestä mustikoita. Tosin sun täytyy ne tohon hintaan perata:)
[/quote]
Okei, yritän löytää oikean sivun (en ole vuosiin käyttänyt melkein yhtään facebookkia).
Pistä fb kirppikselle myyntiin. Täälä jonotetaan mustikoita ja ihmiset maksaa 30e ämpärillisestä mustikoita. Tosin sun täytyy ne tohon hintaan perata:)