Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko mustakin tuollainen sinkku???

Vierailija
29.07.2015 |

Olen eroamassa ja siis sinkku. Olen lukenut täältä naisten kirjoituksia kyllästymiseen asti siitä kuinka epävarmoja he ovat miesten edessä. Analysoivat miesten käytöstä kaiken aikaa. Jos ei ole viestittänyt silloin ja silloin, onko se kiinnostunut jne. Nyt mietin itse etten koskaan pystyisi tuollaiseen vatvomiseen. Jos tapaan mukavan miehen ja tulee itselle vähänkin sellainen tunne, että onkohan se kiinnostunut, unohdan koko tyypin. Kyllä sen vaan tuntee onko joku kiinnostunut vai ei. Se pienikin epävarmuus tarkoittaa ettei "asiat ole hyvin" eikä kiinnostusta vaan yksinkertaisesti ole liikaa.

Ihan turha niitä merkkejä alkaa etsimään ja jopa keksimään.

Ehkä ikäkin tekee omalla kohdallani tehtävänsä. 40-vuotiaana ei jaksa enää tuhlata eikä uhrata aikaa tyyppeihin, jotka ovat EHKÄ kiinnostuneita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa.

Vierailija
2/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:12"]

Olen eroamassa ja siis sinkku. Olen lukenut täältä naisten kirjoituksia kyllästymiseen asti siitä kuinka epävarmoja he ovat miesten edessä. Analysoivat miesten käytöstä kaiken aikaa. Jos ei ole viestittänyt silloin ja silloin, onko se kiinnostunut jne. Nyt mietin itse etten koskaan pystyisi tuollaiseen vatvomiseen. Jos tapaan mukavan miehen ja tulee itselle vähänkin sellainen tunne, että onkohan se kiinnostunut, unohdan koko tyypin. Kyllä sen vaan tuntee onko joku kiinnostunut vai ei. Se pienikin epävarmuus tarkoittaa ettei "asiat ole hyvin" eikä kiinnostusta vaan yksinkertaisesti ole liikaa.

Ehkä ikäkin tekee omalla kohdallani tehtävänsä. 40-vuotiaana ei jaksa enää tuhlata eikä uhrata aikaa tyyppeihin, jotka ovat EHKÄ kiinnostuneita.

[/quote]

Kolmenkympin kohdalla se kiinnostus naista kohtaan loppuu joka tapauksessa, että turhaanpa sinä niitä enää mietit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:12"]

[/quote]

Kolmenkympin kohdalla se kiinnostus naista kohtaan loppuu joka tapauksessa, että turhaanpa sinä niitä enää mietit.

[/quote]

No hyvä :)
Ap

Vierailija
4/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa sitä uhmakkaana, 40-sinkkunaiselle tulee kyllä realiteetit hyvin pian ikävällä tavalla selväksi.

Vierailija
5/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:12"] Olen eroamassa ja siis sinkku. Olen lukenut täältä naisten kirjoituksia kyllästymiseen asti siitä kuinka epävarmoja he ovat miesten edessä. Analysoivat miesten käytöstä kaiken aikaa. Jos ei ole viestittänyt silloin ja silloin, onko se kiinnostunut jne. Nyt mietin itse etten koskaan pystyisi tuollaiseen vatvomiseen. Jos tapaan mukavan miehen ja tulee itselle vähänkin sellainen tunne, että onkohan se kiinnostunut, unohdan koko tyypin. Kyllä sen vaan tuntee onko joku kiinnostunut vai ei. Se pienikin epävarmuus tarkoittaa ettei "asiat ole hyvin" eikä kiinnostusta vaan yksinkertaisesti ole liikaa. Ihan turha niitä merkkejä alkaa etsimään ja jopa keksimään. Ehkä ikäkin tekee omalla kohdallani tehtävänsä. 40-vuotiaana ei jaksa enää tuhlata eikä uhrata aikaa tyyppeihin, jotka ovat EHKÄ kiinnostuneita.  [/quote] Kolmenkympin kohdalla se kiinnostus naista kohtaan loppuu joka tapauksessa, että turhaanpa sinä niitä enää mietit.   [/quote] No hyvä :) Ap

[/quote]

Eikö olekkin.

Vierailija
6/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:50"]Ollaanpa sitä uhmakkaana, 40-sinkkunaiselle tulee kyllä realiteetit hyvin pian ikävällä tavalla selväksi.
[/quote]

Mitkä realiteetit? Juurihan aloituksessa kirjoitin ettenkekenenkään perässä juokse enkä epätoivoisena tyrkytä itseäni. Enkä ole uhmakkaana. En vaan ole tämän ikäisenä enää epätoivoinen :)
Ap

Vierailija
7/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:50"]Ollaanpa sitä uhmakkaana, 40-sinkkunaiselle tulee kyllä realiteetit hyvin pian ikävällä tavalla selväksi. [/quote] Mitkä realiteetit? Juurihan aloituksessa kirjoitin ettenkekenenkään perässä juokse enkä epätoivoisena tyrkytä itseäni. Enkä ole uhmakkaana. En vaan ole tämän ikäisenä enää epätoivoinen :) Ap

[/quote]

Sitten kun ne realiteetit kohtaat. 

Vierailija
8/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:50"]Ollaanpa sitä uhmakkaana, 40-sinkkunaiselle tulee kyllä realiteetit hyvin pian ikävällä tavalla selväksi. [/quote] Mitkä realiteetit? Juurihan aloituksessa kirjoitin ettenkekenenkään perässä juokse enkä epätoivoisena tyrkytä itseäni. Enkä ole uhmakkaana. En vaan ole tämän ikäisenä enää epätoivoinen :) Ap

[/quote]

Sitten kun ne realiteetit kohtaat. 
[/quote]

siellä joku epätoivoisena miehen perässä juossut kiukuttelee.

Vierailija
9/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:53"] [quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:50"]Ollaanpa sitä uhmakkaana, 40-sinkkunaiselle tulee kyllä realiteetit hyvin pian ikävällä tavalla selväksi. [/quote] Mitkä realiteetit? Juurihan aloituksessa kirjoitin ettenkekenenkään perässä juokse enkä epätoivoisena tyrkytä itseäni. Enkä ole uhmakkaana. En vaan ole tämän ikäisenä enää epätoivoinen :) Ap [/quote] Sitten kun ne realiteetit kohtaat.  [/quote] siellä joku epätoivoisena miehen perässä juossut kiukuttelee.

[/quote]

Realiteet eivät siitä muutu mihinkään onko juossut perässä vai eikö. Ei se realiteettejä muuta mihinkään.

Vierailija
10/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nelikymppinen sinkkunainen ainakin seksiä saa jossei muuta... Voisit tulla vaikka käymään meikäläisen luona niin näytetään näille epäilijöille? M21

Vierailija
11/11 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jäin juuri sinkuksi, ikää 38. Lapset tehtynä ja tarkoitus elää ihan vapaana ja piiitkään. Seksiä kyllä saan tässäkin iässä, kolmekymppisiltä näköjään enemmän tulee ehdotuksia. En pistä kyllä pahakseni ;) nautitaan vapaudesta kun sitä kerrankin saa :)