Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin lomapaikkaan menisit uudelleen?

Vierailija
03.03.2022 |

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan - keskustelusta inspiroituneena, minne lomapaikkaan sinä menisit uudelleen?

Haluaisin erityisesti kuulla teidän hyviä kokemuksia Kreikan, Espanjan ja Turkin eri lomakohteista. Egypti myös kiinnostaa.

Itse olen käynyt nyt viisi kertaa Kreetalla ja aivan uskomattoman hyvää ruokaa, paikalliset ystävällisiä ja todella kauniit maisemat. Suosittelen auton vuokrausta ja poistumaan turistirysästä, niin ei tarvitse valittaa tekemisenpuutetta. Oma suosikkikohteeni Kreetalla on Agia Marina, hotelli Ninemia Beach aivan parhaalla sijainnilla ja hyvä hiekkaranta!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja on vaan niin miellyttävä matkailumaa. Kaikki toimii, ruoka herkullista, ihana ilmasto ja loputtomasti nähtävää. Olen käynyt neljä kertaa, kaikki eri kohteissa ja voisin mennä mihin vaan niistä uudestaan.

Vierailija
42/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka. Ihan mihin vaan siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta Kreikan Karpathosin saaresta? Kovasti kiinnostaisi ja hotelli + ravintolavinkkejä tahtoisin kuulla!

Vierailija
44/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo ja melkein kaikki paikat Kreikassa, missä olen käynyt.

Vierailija
45/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset haluaa mennä aina samaan paikkaan? Eikö se ole hieman tylsää? IMO matkailun pitäisi avartaa sitä sielullistakin maisemaa, eli nähdä uusia paikkoja, kokeilla uusia ruokia ja uusia elämyksiä. Olen käynyt sata kertaa kanarialla tai 50 kertaa Rhodoksella, jippiii, mahtavaa. En ymmärrä.

So?

Vierailija
46/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole palstalaiset vastauksista päätellen kummoisemmin matkustelleet.

Vierailija
47/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsoon lomalle kirjoitti:

Eipä ole palstalaiset vastauksista päätellen kummoisemmin matkustelleet.

Se että joku on käynyt paikassa x useamman kerran, ei tarkoita ettei sama henkilö olisi matkustanut muualla.